מכרו דירות "על הנייר" וגם הנייר היה מזוייף



שוטרי משטרת ישראל עצרו 3 חשודים, בחשד כי עשקו אזרחים תמימים ומכרו להם דירות תוך העברת רישום הנכסים בטאבו על שמם של הרוכשים תוך שימוש במסמכים מזויפים.

במשטרת ירושלים/מפלג ההונאה התקבלו תלונות משלושה אזרחים שטענו כי ביצעו עסקאות לרכישת דירות בירושלים בסיוע מתווכים, תמורתן שילמו כל אחד כחצי מיליון ₪, כאשר בפועל הדירות לא נרשמו על שמם. היקף ההונאה הידוע למשטרה עד כה עומד על כמיליון וחצי ₪.


חוקרי מפלג ההונאה עצרו במהלך השבוע 3 חשודים במעורבות במעשה. בחקירתם עולה כי השלושה , המוכרים כעסקנים בתחום הנדל"ן, הציעו לאזרחים שפנו אליהם עסקאות לרכישת דירות במכירים מוזלים באופן משמעותי. משהביעו האזרחים נכונות להשלמת עסקת רכישת הדירה , נתבקשו להעביר סכום ראשוני לטובת החשודים, חלקו שולם במזומן וחלקו בהעברות בנקאיות לחשבון החשודים. משהועבר הכסף, החשודים ביצעו את רישום הערות האזהרה בטאבו על שמם של האזרחים תוך שימוש במסמכים מזויפים (ייפוי כח, טאבו, הרשעות וכד')  ולעיתים אף הסתייעו בעורכי דין , שגם להם הציגו מסמכים מזויפים.


החשודים תושבי ירושלים והמרכז, שכנגדם מתנהל הליך משפטי ע"י הפרקליטות בגין הונאה רחבת היקף בתחום הנדל"ן מלפני כשנה וחצי, נעצרו אתמול והובאו לחקירה במשרדי ההונאה של משטרת ירושלים בגין זיוף מסמכים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון.
בחקירתם, חלק מהחשודים קשרו עצמם למיוחס להם . היום יובאו בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרם.

ר' מפלג הונאה של משטרת ירושלים *"עצרנו ושמנו ידנו על עברייני הונאה מתוחכמים שגרפו לכיסם במרמה מאות אלפי שקלים ששולמו בתמימות ע"י אזרחים. אנו פונים לציבור מהחשש שישנם אזרחים נוספים שנפלו קורבן למעשי ההונאה והמרמה של החשודים שיתלוננו במשטרה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה