סוכל פיגוע בעיר העתיקה



שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מגב שפעלו אתמול במשימת אבטחה באזור ההוספיס בעיר העתיקה, הבחינו בצעיר שעורר את חשדם. הצעיר שהתברר כי הוא שוהה בלתי חוקי נעצר שם גם התגלה כי ריצה עונש מאסר בגין עבירות בטחוניות

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב שפעלו אתמול במשימת אבטחה באזור ההוספיס בעיר העתיקה , הבחינו בצעיר שעורר את חשדם. בבידוק ראשוני של פרטיו הוברר כי הינו שוהה בלתי חוקי והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה  במשטרת מרחב דוד בירושלים.

במהלך החקירה עלה כי החשוד בן 28 השתחרר לפני יומיים מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בכלא בגין עבירות בטחוניות. עם שחרורו נסע לשטחים לביתו באזור רמאללה ואתמול נכנס לשטחי ישראל שלא כחוק, הגיע לאזור העיר העתיקה, ככל הנראה, במטרה לאתר שוטרים ולוחמי מג"ב כדי לפגוע בהם.
עוד עולה כי החשוד נעצר ע"י שוטרי מרחב דוד בשנת 2004 בגין נסיון דקירה של שוטר במתחם הר הבית ואף ריצה תקופת מאסר בת 6 שנים בכלא על כך. החשוד הודה במיוחס לו ויובא  להארכת מעצרו בפני בית משפט השלום בירושלים.

מהמשטרה נמסר "הערנות ודריכות השוטרים ולוחמי מגב הובילה שוב למעצר חשוב וסיכול פיגוע שתוכנן וכוון כנגד כוחות הבטחון. אנו ערוכים ופרוסים בכלל העיר העתיקה בכוחות מתוגברים למען בטחון ושלום הציבור ".

תמונה: משה שי/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה