מחבל נעצר עם מטעני חבלה ברכבת הקלה



ברחוב קינג ג'ורג'-יפו בן מיעוטים שביקש לעלות לתחנת הרכבת הקלה עורר את חשדם של מאבטחי הרכבת. בתשאול טען שיש בתיקו מטען מאולתר. החשוד עוכב במקום

היום (א'),לפני כשעה הוזעקו כוחות משטרה לרחוב יפו פינת קינג ג'ורג' בעקבות דיווח שהתקבל ממאבטח הרכבת הקלה כי אדם שעמד מאחורי תחנת הרכבת הקלה כשבידו תיק, עורר את חשדו. המאבטח ביקש לבדוק את תכולת התיק, הבחין במטען והזעיק את המשטרה.

כוחות גדולים של משטרת ירושלים שהגיעו לזירה, סגרו את הציר וחבלנים החלו בטיפול במטען.

צילום: פלאש 90/הדס פרטוש.


לאחר בדיקת חבלני המשטרה הוברר כי בתוך התיק נמצאו מספר מטעני צינור. חבלני המשטרה עדין מטפלים בזירה.

החשוד, בן מיועטים בשנות ה-20 תושב שטחים נעצר לחקירה במשטרה. 
בשלב זה כביש יפו קינג ג'ורג' עדין סגור לתנועה וחסום למעבר הולכי רגל.
 
שני מאבטחים שסיכלו את הפיגועצילום:ג'קי לוי 

הרכבת הקלה עקב האירוע הביטחוני פועלת כעת בשירות מקוצר, בית תחנת הר הרצל לתחנה המרכזית, ובין תחנת חיל האוויר (פסגת זאב) לתחנת גבעת התחמושת. בשלב זה אין שירות רכבות בין גבעת התחמושת לתחנה המרכזית.    

ראש העיר ירושלים ניר ברקת על לכידת המחבל בירושלים "הבוקר בזכות ערנותם של מאבטחי הרכבת הקלה של עיריית ירושלים נמנע פיגוע גדול. מאבטחי הרכבת הקלה הם חלק ממרקם המגן האנושי הרחב של ירושלים כנגד המחבלים המנסים לזרוע טרור ופחד. המסר שלנו לציבור הוא להמשיך בשגרה, לגלות ערנות ולעולם לא להיכנע לטרור. עלינו לרדוף את המחבלים בכל מקום ללא פשרות וללא מעצורים, ובמקביל להמשיך לפתח ולחזק את ירושלים.  אנחנו יכולים להתגאות באנשי הביטחון של עיריית ירושלים ובשוטרי ירושלים על המסירות הגדולה ועל הנכונות לסכן את חייהם על מנת לשמור על תושבי ירושלים. תודה לכם בשם תושבי העיר".



תמונה: פלאש 90/ הדס פרטוש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה