רפורמת הקייטנות גם בירושלים



86,253 ילדי הגנים יזכו לסבסוד הקייטנות מהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל

בהמשך לרפורמת הקייטנות עליה הכריז השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ושר הפנים, אריה דרעי: המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, סיים בימים האחרונים את בדיקת הבקשות של הרשויות השונות בנוגע לסיוע בקייטנות ובישר ל-94 הרשויות על קבלת הסבסוד שיסייע משמעותית להורים לילדים בקייטנות העירוניות.

94 רשויות ברחבי הנגב, הגליל והפריפריה החברתית הגישו בקשות לסבסוד למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. לאחר בחינה של הבקשות ועמידתן בקול הקורא שפרסם המשרד, הוחלט על גובה התקצוב לכל רשות ואלה יקבלו על כך הודעות בימים הקרובים.

על פי הרפורמה שיזם השר דרעי, יקבלו כל ילדי הגנים ביישובי הנגב והגליל וכן ביישובי הפריפריה החברתית (יישובים ואשכולות 1-4) סבסוד אוטומטי של הקייטנות בסכום של 300 ₪ לילד וזאת בתנאי שהקייטנה לא תעלה על 852 ש"ח דבר שגרם לרשויות מקומיות רבות להפחית את הסכום אותו היא התכוונה לגבות. בנוסף, ילד שני מאותה משפחה יזכה לסבסוד של 350 ₪ וילד נוסף לסבסוד של 400 ₪. זאת ועוד, תשלום ילדים המשתייכים למשפחות רווחה לא יעלה על 200 ₪. סה"כ ייהנו מהסבסוד 86,235 ילדים ב-94 רשויות.

במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מדגישים כי הורים שכבר שילמו לרשויות עבור הקייטנות זכאים לקבלת החזר מהרשות.

השר דרעי: "זעקת ההורים הגיעה אלינו ונגעה לליבנו ומשמח לדעת ש-86 אלף ילדים ייהנו הקיץ הזה מהנחה בקייטנות בזכות הרפורמה. שמחתי לראות שרשויות רבות ניגשו לרפורמה, הפחיתו את מחירי הקייטנות ויקבלו מאתנו סיוע. בישראל לא יהיה מצב בו ילד לא יוכל ללכת לקייטנה בגלל בעיות כספיות של משפחתו".

תמונה: הדס פרוש/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה