נעצרו שלושה חשודים החשודים כי עשקו קשישים וקיבלו מהם כספים במרמה



שוטרי משטרת ישראל עצרו 3 חשודים, גבר ושתי נשים, החשודים כי עשקו קשישים עריריים וקיבלו מהם מאות אלפי שקלים במזומן במשך מספר חודשים במרמה

ראשיתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במפלג ההונאה במשטרת ירושלים מאת קשיש יהודי שדיווח כי לפני מספר חודשים יצרו אתו קשר החשודים, והציגו בפניו מצג שווא לפיו אחת מהנשים סיפרה לקשיש כי היא חולה ועליה לעבור טיפולים בחו"ל וצריכה כסף לכך. הקשיש, שחמל על מצבה של האישה, החל להעביר לה דרך החשוד מעטפות עם סכומי כסף מזומן, שהיו מיועדים לטיפולים רפואיים עבורה. הכסף הועבר אליהם מדי כמה שבועות, וכשלא יכל לשלם לה יותר, הפעילו החשודים עליו לחץ מה שהוביל את הקשיש לקחת הלוואות מגורמים שונים, מה שהוביל להרעה במצבו הרפואי של הקשיש ואשפוזו. הסכום הכולל שהועבר מהקשיש אליהם מוערך בכ- 250,000 ₪.

כאמור נעצרו 3 חשודים, גבר ערבי כבן 35 תושב מזרח ירושלים ועוד שתי נשים בשנות ה-30 תושבות העיר, אשר קשרו עצמם למיוחס להם. במסגרת החקירה דיווחה אחת הנשים כי החשוד אנס אותה והיכה אותה בעבר.

החשודים נחקרו בחשד לביצוע עבירות סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ועושק, ואילו החשוד נחקר גם בגין אונס ואלימות בין בני זוג. מעצרו של החשוד הוארך ומחר צפויה הפרקליטות להאריך מעצרו עם הצהרת תובע ואילו הנשים שוחררו בתנאים ע"י בית משפט, החקירה נמשכת בדגש לאיתור קורבנות נוספים, אשר עפ"י החשד נפגעו באותה השיטה מהחשודים והמשטרה פועלת לאיתורם.

ר' מפלג הונאה של משטרת ירושלים "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשודים אשר פעלו במרמה, ניצלו קשישים עריריים ועשקו מהם מאות אלפי שקלים. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למצות את החקירה ולהעמידם לדין".

תמונה: יונתן סינדל/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה