עמק הצבאים: הלכלוך הורג את החיות



בסופ"ש האחרון מתה אחת הצביות בעמק הצבאים שבעיר לאחר שבלעה ניילון שהיה במקום. עמיר בלבן מהחברה להגנת הטבע: "אני קורא לכל מי ששומע שיפסיק להשתמש בשקיות"

זה הגיע גם לעמק הצבאים בירושלים, המכה שפוגעת בבעלי החיים הן ביבשה והן במים בליעת פסולת שמשליך האדם במקרה הזה ניילונים. לפני כמה ימים נחנקה למוות צביה בעמק הצבאים מניילון שהגיע לגן וזאת למרות מאמצים של הצוות לנקות את השטח מפסולת: ניילונים וחומרים דומים. אך עם זאת, הניילונים מגיעים עם הרוח. בים ידועים הרבה מקרים של דולפינים ולוותינים שמתים כתוצאה מאכילת ניילונים שלצערנו הטבע מלא בהם. הציבור מתבקש לשים לב ולאסוף את הפסולת על מנת שלא תפגע בחיות נוספות. 

עמיר בלבן, החברה להגנת הטבע אמר היום (ב') בתכנית 'בדרך הביתה' בהגשת שלום אורן "גילינו שאחת מהצביות מדרדרת במצבה הרפואי והיא מתה לאחר מספר ימים ומצאנו שקיות ניילון באזוור. השקיות הן דבר נורא עבור חיות בר, החיות מנסות את השקיות כמזון וזה לצערנו תמיד נגמר במוות. אנשים צריכים להפסיק להשתמש בשקיות ניילון, אני קורא לכל מי ששומע פשוט לא להשתמש בשקיות כי זה עף ברוח וזה מגיפה הים שלנו והיבשה מטונפים. כל השקיות נאכלות על ידי חיות בר". 

תמונה: באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה