רכבת הסובלנות



במסגרת פרויקט "רכבת הסובלנות" ביוזמת המכינה הקדם-צבאית 'רוח נכון', יצאו חניכי המכינה יחד עם שותפים נוספים ויציעו אלטרנטיבה לדרך בה מצוין בשנים האחרונות יום ירושלים, בניסיון להראות את פניה הסובלניות של העיר

היום (א') חניכי המכינה הקדם צבאית 'רוח נכון' (ע"ש הרב מנחם פרומן ז"ל) יחגגו את יום ירושלים אחרת. החל מהשעה 12:00 בתחנת העירייה של הרכבת הקלה בירושלים, יערכו החניכים סדרת פעילויות כדי לקדם סובלנות וערכים של יחד, ובין היתר ילמדו מילים בעברית, ערבית ואנגלית בקרונות, יערכו חידונים בנושא ירושלים, בתחנת הרכבת של העירייה ינגן ג'אז הרכב יהודי-ערבי ויוקם  קיר ברכות שיזמין את הציבור לכתוב ברכות לעיר ("קול אוהבייך").

"רכבת הסובלנות" הנה פעילות מרכזית כחלק מיוזמת "יום אחר בירושלים" בו לוקחים חלק עשרות ארגונים, פעילים ואקטיביסטים אוהבי ירושלים. לפעילות זו שותפים חניכי תנועת הצופים, השומר הצעיר, הישיבה החילונית, תלמידי בית ספר קשת, המרכז הבינתרבותי ועוד.

מטרתה של "רכבת הסובלנות" הנה חיזוק הסובלנות ויכולת ההכלה בעיר ויצירת מפגש עם פניה האמיתיות ואוהביה והמסר המרכזי בה הוא- אוהבים את ירושלים ללא הבדל דת, גזע ומין.

צילום: אוליביה פיטוסי.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה