קק"ל מזמינה את הציבור למדורה הגדולה בעולם



קרן הקיימת לישראל מארגנת את המדורה הגדולה בעולם ומזמינה את הציבור למדורת ענק של כ-3,600 עצים במצפה נפתוח, שליד שכונת רמות בירושלים, שייכרתו במיוחד לצורך האירוע

מצפה נפתוח, אחד האזורים היפים והמיוחדים בישראל, מיועד להריסה עבור דיור לעשירי ישראל ובקק"ל החליטו לנצל את ההזדמנות ולציין את החג בצורה גרנדיוזית.

תוכניות הבנייה במצפה נפתוח, אחד השטחים הפתוחים האחרונים שנותרו בסביבת ירושלים, נמצא בשלבי הכרעה וייתכן שכבר בחודש הבא תתקבל החלטה להקים עליו שכונת יוקרה. התכנית צפויה להרוס ערכי טבע נדירים רבים ואולי אף להכחיד כמה מעדרי הצבאים האחרונים שנותרו באזור.

"בואו לנצל לטובה את האסון הסביבתי ולארגן אירוע ממנו יוכל ליהנות כל הציבור שייפגע מקידום תכנית הבנייה: קק"ל תעקור את אותם 3,600 עצים, המיועדים לכריתה לטובת דירות היוקרה, ותעלה אותם באש ביום חמישי בערב באירוע פתוח לקהל הרחב. כי אם גם ככה הורסים, לפחות שכולנו נהנה...", נמסר מקק"ל.

המאבק על מצפה נפתוח, לו שותפים עיריית ירושלים, התושבים וכל הארגונים הירוקים, נמצא רגע לפני הכרעה. הדרך היחידה לשמור על מצפה נפתוח ירוק ופתוח היא להצטרף למאבק, להגיש התנגדויות ולצאת להפגנות.

תמונה: יונתן סינדל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה