הרכבת הקלה במבט מיוחד



לראשונה סיטיפס הרכבת הקלה בשיתוף פעולה עם פרויקט "אתר במבט מיוחד" של תלמידי החינוך המיוחד בירושלים ובמחוז ירושלים במסגרתו יכולים המבקרים וציבור הנוסעים ללמוד על אתרים בקרבת תחנות הרכבת הקלה

במסגרת שיתוף הפעולה עם סיטיפס הוצבו שלטים עם קודי QR בתחנות מסוימות של הרכבת הקלה, שדרכם יכולים המבקרים וציבור הנוסעים לקבל מידע אודות האתר הנמצא בסביבת התחנה. סריקה של הברקוד תוביל אותם לסרטון שהכינו תלמידי החינוך המיוחד בו יוצג המידע בצורה מעניינת ומקורית.

בנוסף, שבוע שעבר נערך "יום שיא", במהלכו הסיעה סיטיפס כ-400 תלמידי החינוך המיוחד ומוריהם ברכבת הקלה מכיכר ספרא להר הרצל, שם ערכו התלמידים טקס מסכם לפרויקט. במהלך הטקס, העניקה סיטיפס שי לכל אחד מהתלמידים.

מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד: "מדובר בפרויקט מבורך, ואני שמח שנפל בחלקנו לשתף פעולה ולסייע לפרויקט המאפשר לאותם תלמידים לחקור, ללמוד, ליצור ולהביא את תוצריהם לידי ביטוי ברבים. מאחורי כל תחנה ברכבת הקלה עומד סיפור מרתק ומעניין, שהינו רובד נוסף בהיסטוריה המופלאה של ירושלים. זהו פרויקט חברתי חשוב ואנו שמחים לקדמו ולהנגישו לציבור. השילוב בין למידה על האתרים השונים לתחנות הרכבת הקלה, יש בו כדי להעצים את חווית הנסיעה עבור הנוסעים, המבקרים וכן עבורנו – צוות הרכבת הקלה".


תמונה: מרים אלסטר/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה