מסתכלים ומצילים



בעקבות גל החום שפוקד את ישראל בימים אלו יוצאים מתנדבי הנוער של מד"א לחלוקת פלאיירים ומדבקות מיוחדות לציבור ברחבי הארץ, באמצעותם יתבקש הציבור לגלות ערנות מוגברת לרכבים חונים במטרה לוודא כי לא נשכחו ילדים ברכב

בעקבות הטרגדיות של ילדים שנשכחו בכלי רכב לוהטים בשנים האחרונות, יוצאים במד"א במבצע בכל רחבי הארץ להעלאת מודעות הציבור לילדים שנשכחו ברכב.

במסגרת המבצע המיוחד, ייצאו מתנדבי הנוער של מד"א לחלוקת סטיקרים מיוחדים בצמתים, במרכזי הבילוי והקניות ובאזורים הומי אדם. על הסטיקרים, הודפס הכיתוב: "מסתכלים- ומצילים. מבט לתוך רכב חונה יכול להציל חיים". את הסטיקרים המיוחדים, יחלקו מתנדבי מד"א במהלך הימים הקרובים, מתוך מטרה להעלות את המודעות בציבור ולעודד ערנות גבוהה לרכבים חונים במטרה לאתר פעוטות שנשכחו ברכב- ובמקרה הצורך לסייע להציל את חייהם.

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב. בנוסף, מבקשים במד"א מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א והמשטרה בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר. מתנדבי הנוער של מד"א יחלקו בכניסה למרכזי הקניות ובצמתים מרכזיים סטיקר מיוחד שיזכיר לציבור את חובתנו האזרחית- לעשות כל שביכולתנו להציל חיים. יצוין, כי תשומת לב מוגברת של הציבור כולו יכולה להציל את חייהם של פעוטות רבים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״אני מבקש מהציבור להקפיד שבעתיים על כללי הבטיחות ולשים לב לכל כלי רכב חונה ובו נראה ילד ללא השגחת מבוגר, כדי שנוכל לעבור את הקיץ בבטחה ובשלום. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מחויב לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד- ועל כן נפתח במבצע המיוחד. אני קורא לכלל הציבור להירתם ולסייע בהצלת חיים״.


תמונות: דוברות מד"א

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה