נשיא המדינה הפתיע את החיילים המצטיינים



נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הפתיע את 120 החיילים והקצינים המצטיינים במהלך החזרה גנרלית הנערכת הבוקר לקראת חגיגת יום העצמאות שתערך בגינת בית הנשיא

לקראת חגיגת יום העצמאות הקרבה שתערך בבית הנשיא תחת הכותרת ״כל ישראל מירושלים" ביום חמישי, בוקר יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל, ערכו הבוקר (ג') 120 החיילים והקצינים המצטיינים חזרה גנרלית למשמר הכבוד ולמופע בגינת בית הנשיא.

הנשיא הפתיע את החיילים במהלך החזרה הגנרלית  ברך את החיילים והקצינים שישבו במקומותיהם על הבמה ואמר: "השבוע ביקרתם בכל מוסדות המדינה בהם מנוהלת הדמוקרטיה הישראלית במדינת ישראל ואנו גאים בנוכחות שלכם כאן היום. גאים בכם, הצבא של העם הזה. כל ביטחוננו ויכולותינו לקיים כאן חיים של שגרה מבורכת תלויים בצה"ל. אנו מלאי ביטחון בכך שאנו נמצאים בידיים מעולות ומצוינות. אתם הנפלאים ביותר והמצטיינים ביותר בכל שורות צה"ל – חיל הים, האוויר והיבשה. אני מוכרח לומר, בזכותכם, הצבא של העם הזה, אנו יודעים שיש תקווה ישראלית אמתית ונפלאה."

"ביום העצמאות ניתן כולנו יחד, אני, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, את הכבוד המגיע לצה"ל ולכוחות הביטחון של מדינת ישראל. אתם גולת הכותרת, שהרי להיות מצטיין בין המצטיינים אין זה פשוט. ליום אחד, במקום שאתם תצדיעו, כל העם בישראל יצדיע לכם."

קרדיט צילום: מארק ניימן/לע"מ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה