נשלחו למאסר חמישה צעירים ממזרח י-ם שתקפו יהודים בטיילת ארמון הנציב



בית המשפט המחוזי לנוער בירושלים גזר היום (ד') עונשי מאסר בפועל על חמישה צעירים תושבי מזרח ירושלים, שתקפו עוברי אורח יהודים בטיילת ארמון הנציב

חמישה צעירים (שלושה מהם קטינים בני 16-17), אשר תקפו מספר פעמים עוברי אורח ממניע גזעני רק משום היותם יהודים וגרמו להם חבלות ופציעות, בטיילת ארמון הנציב נשלחו היום (ד') למאסר. 

באחד המקרים, לאחר ששלושה מהנאשמים זיהו זוג בעלי חזות חרדית בטיילת ארמון הנציב, הם הקיפו את בני הזוג, דחפו והיכו אותם בבעיטות, אגרופים ואף באמצעות אגרופן, וגרמו לשבר באפו של המתלונן ולאיבוד הכרה. במקרה אחר, פנו הנאשמים לבני זוג בעלי חזות דתית ואמרו למתלונן שיחכה במקום וכי הם יחזירו את המתלוננת תוך 10 דקות. הנאשמים התקרבו אל המתלוננת, נגעו בה ובהמשך תקפו את שניהם בבעיטות, באגרופים ובאגרופן.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו״ד מוריה הירש, סברה כי מאחר ומדובר בכנופיה אשר הטילה מורא ופחד על עוברי אורח יהודים בטיילת ארמון הנציב באמצעות תקיפות והתגרויות חוזרות ונשנות, יש להטיל על הנאשמים ענישה מחמירה של כ 4 שנות מאסר (לגבי שניים מבין הנאשמים הקטנים שהשתתפו בכל אירועי התקיפה), וכשנתיים מאסר בפועל לגבי יתר הנאשמים (שהשתתפו בארוע אחד).

תמונה: (אילוסטרציה) יונתן סינדל/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה