הושגה שליטה בשריפה בבניין בשכונת מאה שערים



שניים עשר צוותי כבאות והצלה פעלו בשכונת מאה שערים לכיבוי שריפה בבניין מגורים. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו לבית החולים שני נפגעים במצב קל עד בינוני

12 צוותי כיבוי בסיוע מנוף גבהים ורכבי אספקת מים פעלו בשריפת בבניין ברחוב בתי ורשה שבשכונת מאה שערים. כמו כן הוזעקו לוחמי אש מהבית, וצוותים נוספים מבית שמש ויו"ש. לוחמי האש באומץ וסיכון עצמי רב נכנסו למבנה הרעוע והבוער ומבצעים סריקות לאיתור לכודים, וכיבוי ועצירה של האש. עד כה לא אותרו לכודים או נפגעים בסריקות.

כעת הכוחות מבצעים פעולות כיבוי סופי ומניעת התחדשות האש בשנית, פעולות אשר יימשכו שעות ארוכות. מ"מ מפקד כבאות והצלה ירושלים טפסר אייל כהן מינה צוות חקירה אשר הגיע כבר למקום השריפה והחל בפעולות חקירה ואיסוף ממצאים.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינולבי"ח הדסה עין כרם גבר ואישה כבני 70 במצב קל-בינוני כשהם סובלים משאיפת עשן וכוויות בפלג גופם העליון. בשלב זה לא ידוע על נפגעים נוספים. כוחות מד"א מאבטחים במקום את פעולות הכיבוי. 

יאיר שטרן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נתקלנו בלהבות אש שעולות מהקומה השלישית של המבנה המשותף. כוחות גדולים של כיבוי ומספר רב של מתנדבי איחוד הצלה שגרים בשכונה ובשכונות הסמוכות פעלנו בזירה עקב דיווח ראשוני על חשש למספר רב של נפגעים. בתחילת האירוע טופלו ע"י המתנדבים גבר ואשה שחולצו ע"י השכנים מהדירה הבוערת ולאחר מכן הם פונו לבית החולים כשהם סובלים מכוויות ושאיפת עשן". 

תמונות: דוברות כבאות והצלה ירושלים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה