כתב אישום: בן 22 מואשם באונס ילדה בת שבע



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד מוחמד ג'ולאני, בן 22, בגין עבירות של אינוס קטינה בת 7 וחטיפה לשם ביצוע עבירת מין ואיומים

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים, בסמוך לשעה 14:00, הגיע הנאשם רכוב על אופניים חשמליים אל שכונת בית חנינה בירושלים, כעבור מספר דקות הגיעה אל המקום ילדה בת 7, אשר הייתה בדרכה למכולת.

הנאשם פנה אל המתלוננת ושאל אותה היכן נמצאים "בנייני נוסייבה". הילדה הצביעה לאחור ואמרה לנאשם כי הם נמצאים שם. הנאשם ביקש ממנה להתלוות אליו כדי להראות לו היכן נמצאים הבניינים. הילדה עלתה על אופניו, והוא הסיע אותה לאזור הררי ומלא צמחייה. שם עצר את אופניו, הורה לה לשכב על גבה על הצמחייה ואנס אותה, תוך שהוא מאיים שאם תצעק, תזוז, תבכה או "לא תשתוק", הוא יהרוג אותה. לאחר שסיים הורה לה שלא תבוא אחריו.

הילדה בפחדה המתינה במקום מספר רגעים, ולאחר מכן קמה, התלבשה וברחה מן המקום בוכייה. לאחר מספר רגעים, נמצאה על ידי אישה במצב נפשי קשה כשהיא רועדת בוכה ומפוחדת.

במעשיו אלו בעל הנאשם קטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית; חטף את המתלוננת לצורך ביצוע עבירת מין בה; ואיים על המתלוננת בכל דרך שהיא בפגיעה שלא כדין בגופה, בחירותה, בנכסיה, בשמה הטוב או בפרנסתה, בכוונה להפחידה או להקניטה.

תמונה: (אילוסטרציה) משה שי/ Flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה