נשיא המדינה חוגג פורים



כמאה ילדים המאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם זכו לכמה שעות של ניתוק ממיטות האשפוז כשנאספו לחגיגת פורים מרגשת עם הנשיא ורעייתו

נשיא המדינה ורעייתו הגיעו לחגוג פורים עם הילדים המאושפזים בהדסה עין כרם.

"פורים שמח לכל הילדות והילדים באשר הם ובמיוחד לילדים שנמצאים כאן בבית החולים,״ אמר הנשיא  לילדים שהתאספו במקום עם הוריהם והוסיף: ״כולנו מתפללים להחלמתכם. היום, כשאתם בבית חולים במקום להיות בבית ובבית ספר מחופשים, אנחנו באים אליכם כדי להיות איתכם״.

״בירושלים, בחגיגות פורים המאוחרות, אנו תמיד שמחים אחרי חברינו בחלקים האחרים של הארץ שחוגגים לפנינו״, אמר הנשיא והמשיך: ״אבל אנו גם נהנים מהימים שלפני פורים ומהשמחה שפוקדת את ערי ישראל והעולם כולו. אני רוצה להודות לרופאים הנפלאים והנהדרים שדואגים לכל החולים כך כדי שנוכל לשמוח גם בתקופות קשות. אנחנו מודים גם לאחיות הנפלאות ולעובדים במחלקות שדואגים לכולכם״.

הילדים זכו להופעה מרגשת של הזמר אברהם פריד שעודד אותם לשיר עימו משירי החג, ומשיריו.

במהלך השיר ״עלה קטן שלי״ הצטרף אל הנשיא הנער עופר אברהם, חולה במחלת לב. הנשיא חיבק אותו ויחד הם שרו את השיר.

בין הילדים אליהם ניגש הנשיא היה רפאל שמואל בדיחי בן ה-5. הנשיא ראה את רפאל יושב מבויש בשורה הראשונה ניגש אליו ושאל: ״התחפש לשוטר? כי אני רואה שמדובר בשוטר מיוחד מאוד!״ רפאל חייך מעט ולאחר כמה רגעים הצטרף גם הוא לשירה ואף לקח מהזמר אברהם פריד את המיקרופון ושר לבדו את השיר ״שושנת יעקב״ לשמחת הילדים וההורים בקהל.

בסיום חילקו הנשיא ורעייתו לילדים משלוחי מנות.

באירוע השתתפו גם פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה ופרופ' יורם וייס, המנהל הרפואי של בי"ח הדסה עין כרם והנשיא הודה להם על עבודת הקודש שלהם למען הילדים אותם פגש. הנשיא הודה בדבריו גם לנציגי חב"ד שהיו ממארגני האירוע.

תמונות: מארק ניימן/לע"מ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה