נעצרו חמישה בני אדם החשודים שהפעילו 'משרד הלוואות'



המשטרה עצרה חמישה חשודים, ארבעה גברים ואישה, החשודים שבמהלך ארבע השנים האחרונות נתנו הלוואות לאזרחים בסכומים של עשרות אלפי שקלים ובתמורה גבו ריביות גבוהות תוך סחיטה באיומים כנגד הלווים

בסיומה של חקירה סמויה שניהלה המשטרה במשותף עם רשות המיסים/יחידת יהלום, לפיה עלה חשד כי החשודים, הפעילו 'משרד הלוואות', לפיו אנשים שהיו זקוקים להלוואות, נהגו לפנות אליהם, לקבל את כספי ההלוואה במזומן ובתמורה נדרשו לשלם את ההחזר עפ"י הסדר שנקבע ביניהם, כאשר את הריבית על ההלוואה נדרשו לשלם במזומן מדי שבוע במקומות מפגש שונים (חנויות ודוכני מזון, משרדים שונים במרכז העיר וכד').

החשודים נהגו ולסחוט באיומים את מי שלא עמד בלוחות הזמנים ולא שילם בזמן שנקבע את הכספים.

עד כה במהלך החקירה צוות החקירה איתר כ-30 קורבנות אשר נסחטו באיומים באותה השיטה במשך תקופה ארוכה בסך כולל של יותר ממיליון שח, כאשר עפ"י המידע ישנם עוד עשרות אזרחים שנסחטו על ידם באותה השיטה.

אתמול כאמור עצרו בלשי המשטרה את חמשת החשודים, בעל ואישה, ועוד שלושה גברים, תושבי ירושלים והצפון והם הובאו לחקירה במפלג התשאול בימ"ר ירושלים.

החשודים הובאו בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרם אשר קבע כי שניים מהחשודים מעצרם הוארך עד לתאריך 17.3.16, שני חשודים נוספים הוארך מעצרם עד לתאריך 16.3.16 וחשודה נוספת הוארך מעצרה ביממה ובסיומה תשוחרר למעצר בית.
מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

תמונה: משה שי/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה