עיריית ירושלים גיבשה הסדר לחנייה בלילות בחניון ה'שוקניון'



עיריית ירושלים גיבשה הסדר חנייה מוזל בחניון ה'שוקניון' שיאפשר למבלים הרבים במתחם השוק לחנות בצורה מסודרת, ללא הפרעה לפעילות השוק ובמחיר מוזל של 18 ש"ח לכל הערב

החנייה המוזלת תחל ביום רביעי ה-9 במרץ ותעלה 18 ש"ח. הסדר החניה החדש הינו יוזמה של סגן ראש העיר, עופר ברקוביץ, זאת לאור העומס הקיים בלילות ובסופי השבוע במרחב שוק מחנה יהודה ובשל פניות רבות של תושבים שנפגעו מכמות המכוניות ומצאו עצמם ללא חניה בסמוך לביתם.

חשוב להדגיש כי אזורים נרחבים בשוק יהפכו למתחמי חניה באמצעות תו אזורי בשעות הערב, ואילו המבקרים במקום יוכלו לחנות בכחול לבן או בחניון השוקניון. זאת בנוסף לרחובות הפנימיים בשכונת נחלאות הסובבים את אזור השוק, אשר גם בהם יופעל תו חנייה לתושבים בלבד בשעות הערב. החניון ייפתח החל מיום רביעי הקרוב  09/03/16 בין השעות 20:00-03:00. כמו כן, האכיפה באזורים הנדונים תחל בסוף החודש, ועד למועד זה יופצו התראות לרכבים באזורים אלו.

ההסדר החדש מצטרף לשורת פעולות של האגף לשירותי חניה בעירייה, במסגרתן יוספו מאות  מקומות חניה לציבור ברחבי העיר. במסגרת זאת, בקרוב ייפתח  מחדש חניון המעלות אשר היה סגור בזמן האחרון, כמו גם חניון ספרא אשר פתוח חינם בכל יום החל מהשעה 18:00.

סגן ראש העיר,  עופר ברקוביץ: "אנחנו ממשיכים לעסוק במציאת פתרונות שונים למצוקת החנייה במרכז העיר. עם פתיחת חניון ספרא בחינם מהשעה 18:00 בערב וקידום חנייה לגובה בחניון בית מזי"א, נדרשנו למצוקה ההולכת וגוברת באזור השוק. במסגרת זו פעלנו מול מפעילי חניון השוקניון לפתיחה מוזלת של החניון בשעות הלילה, זאת על מנת להרחיב את היצע מקומות חנייה באזור השוק, לסייע לעסקים ולהניע מהלך שיסייע בפינוי מקומות חנייה לתושבי נחלאות. מדובר במהלך חשוב המקדם את האינטרסים הן של התושבים והן של סוחרי היום והלילה ושבמסגרתו גם לנושא הפריקה והטעינה בשוק הפתוח יינתן מענה".

תמונה: מנדי הכטמן/ flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה