ארבע שנות מאסר לאב שהיכה את בנו התינוק



בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ד') ארבע שנות מאסר על נאשם בן 27 שהורשע בכך שהכה את אשתו, והכה גם את בנו התינוק, שהיה אז בן 3 חודשים, וגרם לשני שברים ברגלו

הנאשם הורשע בביצוע שתי עבירות של חבלה חמורה בבן משפחה ובעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות.

על פי  כתב האישום, הנאשם נשוי למתלוננת ולהם תינוק. לנאשם יוחסו שלושה אירועים בהם הפעיל אלימות כלפי התינוק: באחד הימים יצר הנאשם קשר טלפוני עם המתלוננת ואמר לה, שהתינוק צורח ולא מפסיק לבכות, וכי אם ימשיך כך, יסטור לו. בהמשך, כשהתינוק לא חדל לבכות, הכה הנאשם בפניו באזור עין שמאל. כתוצאה ממעשה זה, נגרמה לקטין המטומה סביב עין שמאל, בגינה נזקק לטיפול רפואי.

במועד שאינו ידוע במדויק, הרים הנאשם את התינוק וטלטל אותו בחוזקה. ביום נוסף, חבל הנאשם בקטין וגרם לו לשברים בירך.

בנוסף, הורשע הנאשם כי במספר הזדמנויות, היכה את המתלוננת, בכך שסטר לה על פניה ובאחת מהן היכה אותה בגבה. 

בגזר הדין קבע השופט: "אשר לערך החברתי שנפגע מביצוע העבירות, הרי שמדובר בהגנה על ביטחון הציבור ושלומו מפני מעשה אלימות, ובפרט כאשר מדובר באלימות בתוך התא המשפחתי, ועל אחת כמה וכמה כאשר עסקינן בקורבנות קטינים וחסרי ישע. 

בית המשפט גזר על הנאשם מאסר בפועל לתקופה של 4 שנים, מאסר על תנאי למשך 12 חודש, כמו כן, חייב את הנאשם לפצות את המתלוננת בסך של 10,000 ש"ח ובסכום דומה את הקטין.

עו"ד שחר מלול, פרקליטות מחוז ירושלים: "בית המשפט קיבל את עמדת המדינה והטיל על הנאשם עונש מאסר משמעותי בגין אלימות שהפעיל כלפי בנו התינוק בן 3 חודשים וכלפי אשתו. גזר הדין מבטא את חומרת המעשים שביצע הנאשם, שבאכזריות רבה היכה את בנו, תינוק חסר ישע מספר פעמים וגרם לפציעתו".

 תמונה: (אילוסטרציה) יונתן סינדל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה