נעצרה כנופיית גנבי רכב תושבי העיר



במהלך השבוע האחרון נעצרו ארבעה חברי כנופיה, 2 ערבים תושבי מזרח ירושלים ו-2 יהודים תושבי העיר, החשודים שפעלו בשיטה מתוחכמת בה פרצו וגנבו כלי רכב

בעקבות מידע שהתקבל במשטרה אודות כנופית גנבי כלי רכב הפועלת בכל הארץ בשיטה מתוחכמת בה פרצו וגנבו כלי רכב, נפתחה חקירה בימ"ר ירושלים.

ממצאי החקירה עולה כי חברי הכנופיה, יהודים וערבים, תושבי ירושלים,  פעלו בשיטה מתוחכמת ומחושבת לפיה היו מאתרים בעלי כלי רכב המפרסמים את רכבם למכירה, קובעים איתם מפגש במהלכו לוקחים את הרכב לנסיעת מבחן. היו מקבלים מבעל הרכב את הקוד של הרכב ואת המפתחות. עם יציאתם לנסיעת המבחן ביצעו שכפול מהיר של מפתח הרכב בחנות של שכפול מפתחות, ומחזירים את הרכב לבעליו. כעבור מספר ימים בעל הרכב היה מגלה כי רכבו נגנב.

עוד עולה כי בחלק מהאירועים אף היו מפזרים שברי זכוכית על רצפת החניה במטרה להסוות את שיטת הגניבה ולהציגה כפריצה לרכב ע"י ניפוץ זכוכית החלון. את כלי הרכב היו מוכרים לבעלי משחטות רכב מהשטחים במאות שקלים.

במהלך פעילות החקירתית והמבצעית עצרו בלשי התשאול את החשודים לאחר שגנבו רכב באותה השיטה והחלו בנסיעה מהירה ולא נענו לקריאות הבלשים לעצור ואף פגעו בניידת המשטרה ונעצרו ע"י מחסום משטרתי.

כאמור במהלך השבוע האחרון נעצרו 4 חברי הכנופיה, 2 ערבים תושבי מזרח ירושלים ו-2 יהודים תושבי העיר,  להם מיוחסים בשלב זה 9 אירועים של גניבת כלי רכב באותה השיטה.

מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך היום עד מחר (ד'). מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. 

תמונה: משה שי/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה