הדסה עין כרם: ניידת MRI חדשה



ניידת MRI חדשה החלה לפעול בית החולים הדסה עין כרם,
זאת לאחר החלטתו של פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים, לטפל בבעיית המחסור בתורים באופן מיידי

מדובר בניידת MRI חדישה בעלת יכולות איבחון ואיכות תמונה מתקדמות וייחודיות לפיליפס, אשר מסוגלת לבצע את מכלול הבדיקות הנידרש תוך הקפדה על נוחות ובטיחות לנבדק ולצוות המפעיל.

המכשיר נרכש לאחרונה על ידי בית החולים כאשר לנגד עיניו של מנכ"ל בית החולים, פרופ' זאב רוטשיין אשר נכנס לתפקידו בתחילת החודש, עמדה החשיבות שבאספקה מיידית של מכשיר שיספק מענה להמתנה הממושכת של מטופלים לבדיקות.

בהדסה עין כרם פעלו במשך שנים לטובת המטופלים שני מכשירי M RI , אך לפני ארבעה חודשים הושבת אחד מהם עקב תקלה טכנית שנגרמה בשוגג על ידי עובד. בית החולים נותר עם מכשיר MRI אחד, ובכך קטנה באופן משמעותי היכולת לספק תורים לבדיקות בטווח הזמן הקרוב עבור מטופלים.

עוד לפני כניסתו הרשמית לתפקיד, בחן פרופ' רוטשיין את הנושא ושם אותו בראש מעייניו לטובת הממתינים הרבים. "קיומם של מכשירים לבדיקות MRI ברחבי הארץ לוקה בחסר, נושא מרכזי ששר הבריאות שם לעצמו כמטרה עליונה לקדם במהירות ברמה הלאומית ולטפל בה. המצוקה מביאה להמתנה ממושכת של מטופלים אשר זקוקים לבדיקה, והעוולה הזו הטרידה אותי למן הרגע הראשון בו נכנסתי לבית החולים ומיפיתי את צרכי המוסד ואת הדורש פעולה מיידית. לכן, הוחלט על רכישת 2 מכונות MRI  חדשות, החלטה  שהייתה ללא ספק מן הצעדים המתבקשים בהם בחרתי להתחיל את תפקידי", מוסיף פרופ' רוטשטיין, אשר עם הגיעו לבית החולים הכריז על כינונה של "הדסה החדשה" העומדת עם הפנים אל הציבור, מושיטה לו יד וקשובה לצרכיו. "קבלת ההחלטה הייתה מהירה ומיידית בתוך שבוע מתחילת מעורבותי בנעשה בהדסה. כעת אני סמוך ובטוח שכולם ירוויחו מן הצעד בהיבט זה של שירות זמין ומהיר יותר,  כפי שמגיע לכל המטופלים שלנו בהדסה. קיצור מועד התורים למטופלי בית החולים חשוב לנו, שהרי אנו כאן עבורם קודם כל. מטופלים רבים נאלצו בחודשים האחרונים להגיע לבדיקות החשובות בבתי חולים מרוחקים מירושלים, שהרי הדסה יזמה שיתופי פעולה נרחבים כדי לא לבטל תורים ולהפנותם אל מקומות אחרים. כעת, עם הפעלת מכשיר ה-MRI החדש אשר סופק לבית החולים במהירות בתוך 3 שבועות מרגע ביצוע ההזמנה על ידי חברת פיליפס, אנו נוכל לזמן את מי שממתינים לתור, באופן נוח ומסודר וקרוב לביתם, עם אפשרויות לתורים יותר קרובים, זא עד להגעת 2 מכשירי MRI הקבועים החדשים לעין כרם ולהר הצופים".

תמונה: דוברות הדסה  

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה