התאונה בכביש 1: הוארך מעצרו של נהג האוטובוס



באגף התנועה בודקים טענה שנהג האוטובוס היה מעורב בתאונה דומה בעבר. הבוקר (ב') בית הדין לתעבורה האריך את מעצרו של נהג אוטובוס החשוד בגרימת מוות ברשלנות בשלושה ימים

מעצרו של נהג האוטובוס, חיים ביטון, החשוד בגרימת מוות ברשלנות, והתנהגות הגורמת נזק ואי שמירת רווח לפי תקנות תעבורה, הוארך עד יום רביעי.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג האוטובוס היה מעורב בעבר בתאונה אחרת בזמן שנהג באותו קו, 402, בכיוון ההפוך מבני ברק לירושלים. גם בתאונה הזו, שהתרחשה לפני מספר שנים, פגע נהג האוטובוס במשאית באזור מחלף שורש, והמקרה הסתיים במספר פצועים. 
 
חיים ביטון, הודה במהלך החקירה כי הוציא את הטכוגרף - מכשיר ובו דיסקה המסמנת זמן, מרחק, מהירות נסיעה ושעות עבודתו של הנהג, פעולה שלטענת המשטרה "מהווה שיבוש הליכי חקירה", כאמור מעצרו הוארך בשלושה ימים. 
 

בתוך כך, פורסמו שמותיהם של ארבעה מהרוגי התאונה שאירעה בכביש 1. יעקב חשין, בן 27, מירושלים, ישראל וינברג, בן 26, מירושלים. חנה פרנקל, בת 23, שבהתחלה לא זוהתה, בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. הרוג נוסף הוא לוי יצחק אמדדי בן 17 מיבנאל, הלוויתו התקיימה אמש בשעות הלילה המאוחרות בישוב בהשתתפו
שמותיהם של שני ההרוגים הנוספים טרם הותר לפרסום. ת משפחתו ובני הקהילה.

באסף הרופא נאבקים הרופאים על חייה של שרה שפרינגר, בת 20 מירושלים, שהובהלה במצב קשה. המשפחה ביקשה "להתפלל לשלומה ולבריאותה של שרה בת דינה". אחותה נפצעה אף היא בתאונה וצפויה להשתחרר מבית החולים קפלן אחרי שקיבלה טיפול.

מבית החולים תל השומר שוחררו שלושת הפצועים שהובהלו אליו במצב קל.

 


תמונות: יוסי גולדברג ויהודה רחמים - סוכנות הידיעות "חדשות 24". תמונה ראשית: מרים אלסטר/ flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה