פיגוע ירי בשער שכם: המחבלים נוטרלו



מחבל שלף נשק לעבר כוח משטרה שפעל באזור שער שכם, השוטרים הגיבו במהירות וניטרלו אותו. עם הנטרול פתחה אש נוספת לעבר השוטרים עם מחבל נוסף שירה לעברם, גם המחבל השני נוטרל על ידי השוטרים ללא נפגעים

שוטרים שפעלו באזור שער שכם הבחינו בצעיר פלסטיני עם שקית בידו שעורר את חשדם, השוטרים קראו לו לעצור ולהניח את השקית. המחבל שלף נשק אוטומט מאולתר מהשקית, הספיק לכוונו לעבר השוטרים והלוחמים שהגיבו במהירות ובמקצועיות, ביצעו ירי מדוייק וניטרלו את המחבל. 

עם ניטרול המחבל נפתחה אש לעבר השוטרים כמאה מטרים דרומית לשער שכם, השוטרים והלוחמים מיד חתרו למגע לעבר מקור הירי, זיהו מחבל נוסף עם נשק אוטומט, השיבו אש מדוייקת וניטרלו אותו. השוטרים הבחינו בתיק שהמחבל השליך ובבדיקה מקצועית של חבלן אותרה סכין בתוך התיק.  השוטרים לא נפגעו מהירי.

המחבלים פלסטינים כבני 20 תושבי שטחים. 

סגן מפקד מחוז ירושלים ״התגובה המהירה, המקצועית והנחישות הביאו לסיום המהיר של הפיגוע ומניעת פגיעה בחיי אדם. הסיכול דורש מיומנות מבצעית גבוהה והוא מיידי. מיומנותם של השוטרים והלוחמים, מוכנותם למשימות, היכולת הגבוהה רוח הלחימה, החתירה למגע וההקרבה איפשרו את ניטרול האיום במיידי, מניעת פיגוע גדול ושמירה על ביטחון תושבי הבירה״.

תמונה: באדיבות דובר חטיבת המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה