כנס ירושלים ה-13 יוצא לדרך



כנס ירושלים של העיתון 'בשבע' יפתח היום, בפעם ה-13 תחת הכותרת "יהדות-מדינה-מודרנה" ויעסוק במגוון נושאים העומדים על סדר היום הציבורי במדינת ישראל

בכנס ינאמו שרים, ח"כים, אנשי תקשורת, רבנים, אנשי עסקים ואישי ציבור. בין הדוברים הבולטים אשר יישאו דבריהם היום בכנס: נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שר החינוך נפתלי בנט, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר התחבורה ישראל כץ, יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג, ראש העיר ירושלים ניר ברקת ועוד רבים ונכבדים נוספים.

בין הנושאים הבולטים אשר ידונו היום בכנס: כיצד להתמודד עם איום האסלם הקיצוני, נוער הגבעות- חיל חלוץ או מקור סכנה, קצבאות ילדים בישראל- בין מדיניות כלכלית חברתית למשחק פוליטי, לגדול בעידן המסכים- מה עובר עלינו בעידן המחשב והסמארטפון ועוד...

בנוסף לנאומים ולמושבים יתקיימו ראיונות 'אחד על אחד' של פוליטיקאים מהשורה הראשונה וביניהם: פרשנה הפוליטי של חדשות ערוץ 2, עמית סגל  מראיין את יאיר לפיד, קלמן ליבסקינד יראיין את שרת המשפטים, איילת שקד.

כמו כן, יחולקו בכנס 12 פרסי ירושלים, לשורה של אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה בעקבות תרומתם המשמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים. בין מקבלי הפרס צוות תכנית הרדיו "המילה האחרונה" אברי גלעד, קובי אריאלי, מיכל אורבך בשמו של אורי אורבך ז"ל , ג'קי לוי, עירית לינור, גיל עומר ודלית עופר כהוקרה לקידום השיח, הפיוס וההידברות בין המגזרים בחברה הישראלית.

כנס ירושלים ה-13 מתקיים במלון קראון פלזה ירושלים היום (ב') ומחר. 

תמונה: יונתן סינדל flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה