סגן ראש השב"כ לשעבר בראיון לרדיו ירושלים: "הירושלמים יכולים להוות דוגמא להרבה אוכלוסיות בארץ"



בראיון לתכנית 'בדרך הביתה', בהגשת שלום אורן, התייחס היום (ג') סגן ראש השב"כ לשעבר ומנכ"ל רשות העתיקות ישראל חסון למצב הביטחוני והפיגוע בתל אביב ואמר "אסור לנו להפגין לחץ, אנחנו מדינה חזקה עם יכולות מדהימות"

הערב (ג') בתכנית 'בדרך הביתה בהגשת שלום אורן, התייחס מי שכיהן בערב סגן ראש השב"כ, ח"כ והיום מנכ"ל רשות העתיקות למצב הביטחוני ולחוסן של התושבים הירושלמים "נוח לי מאוד לדבר דווקא עם רדיו ירושלים על הדבר הזה, אני חושב שהירושלמים עברו ועוברים סיטואציות לא פשוטות ואני אומר לזכות הירושלמים, אנחנו יודעים שאפשר לסמוך עליכם. נכון זה לוקח זמן לתפוס את הרשעים ואסור לנו להפגין לחץ ואנחנו מדינה חזקה עם יכולות מדהימות וגם הסיפור הזה יבוא על פתרונו, והירושלמים יכולים להוות דוגמא להרבה מאוד אוכלוסיות בארץ".
 
עוד התייחס חסון להתנהלות של המשטרה והשב"כ בכך שלא פרסמו את תמונתו של המחבל בפיגוע בדיזנגוף ואמר "אני יודע מה היכולות של מקבלי ההחלטות ואני משוכנע שזו הייתה ההחלטה הנכונה ביותר על סמך המידע שהיה להם באותו רגע. אני מבין את החשש של תושבי תל אביב והשאלה היא כיצד אנחנו נוהגים, תושבי ירושלים בזמנים הקשים היה הרבה יותר מסוכן. בנוגע למפכ"ל החדש, רוני אלשיך אמר ישראל חסון "זכינו בתלמיד חכם ואיש ישר דרך עם דרך ארץ וזכינו כאזרחי המדינה". 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה