ניסיון פיגוע דקירה בדרך בר לב: המחבל נוטרל



שני בני אדם נפצעו באורח קל כשמחבל בן 16 ניסה לדקור שוטרים בדרך בר לב שבעיר, המחבל נוטרל

מסגרת ההיערכות המבצעית בירושלים, הבחינו שוטרים המוצבים בשדרות חיים בר לב בצעיר פלסטיני שעורר את חשדם, השוטרים ניגשו לבדוק את החשוג וביקשו ממנו ת.ז.
החשוד הכניס ידו לכיס ובמקום ת.ז. שלף סכין וניסה לדקור את השוטרים.  אחד השוטרים הצליח להדוף את החשוד ולהסיט את הסכין, שוטר נוסף שלף את נשקו וביצע ירי כדור אחד לעבר פלג גוף תחתון ופגע ברגלו של המחבל, על אף הפגיעה המחבל החל להימלט בריצה כשהסכין בידו. השוטרים ביצעו מרדף רגלי אחריו וביצעו ירי נוסף לעבר רגליו, המחבל נוטרל ונעצר.  השוטרים לא נפגעו. המחבל קטין פלסטיני כבן 16 מצפון ירושלים, הועבר לחקירה.

מפקד מרחב ציון ״העירנות והדריכות המבצעית של השוטרים הביאה לבדיקתו של המחבל בטרם הספיק לפעול. התגובה המהירה, הנחושה והמקצועית שלהם מנעה פגיעה בחיי חפים מפשע. 
המשטרה ממשיכה בהיערכות המבצעית למען ביטחון הציבור, השוטרים הפרוסים בשטח פועלים במסירות רבה ונחושים להגיב במהירות לכל אירוע״.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים צעירה כבת 20 במצב קל עם פציעה קלה מאוד ברגל וגבר כבן 29 בהתקף חרדה. המחבל נוטרל.

 
דניאל בן דוד מתנדב באיחוד הצלה הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה שנדקרה והיתה בהכרה מלאה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירה ולגבר נוסף שנפל ונחבל עקב אופי האירוע. כמו כן עקב דיווח על זירה נוספת ערכנו סריקות אך לא אותרו נפגעים נוספים".  
 
תמונת: יוסי קלצקי, דוברות איחוד הצלה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה