ארבעה ישראלים בעלי אזרחות צרפתית חשודים בניהול רשת לייבוא קוקאין



הותר לפרסום כי המשטרה עצרה ארבעה חשודים , שלושה גברים ואישה אזרחי צרפת וישראל , החשודים בניהול רשת לייבוא קוקאין מצרפת באמצעות בלדריות

בעקבות מידע שהתקבל במשטרה נפתחה חקירה שראשיתה במעצרו של החשוד המרכזי במהלך חודש נובמבר, עמנואל אמויאל,  אשר יחד עם שותפו, דן בן טולילה, שניהם בעלי אזרחות צרפתית, הפעילו רשת לייבוא סמים מסוג קוקאין מצרפת לישראל והפיצו את הסמים בארץ בסיוע חשוד נוסף, יוסי גבאי.

בלשי וחוקרי מפלג התשאול ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו במסגרת החקירה עד כה ארבעה חשודים: עמנואל אמויאל, דן בן טולילה, שרה בן אבו, בעלי אזרחות צרפתית, וכן תושב ירושלים, יוסי גבאי.

מהחקירה עולה כי הרשת פעלה בצרפת לאיתור הסמים והבלדרים, אמויאל ובן טולילה היו מאתרים צעירות ששימשו כבלדריות באמצעות ייבוא הסמים בתוך גופן, ומיד לאחר נחיתתן בארץ מגיעות למקום המפגש בתל אביב, שם מעבירות את הסמים לאמויאל ובן טולילה , מקבלות תשלום על סך 3,000 יורו. הסמים חולקו למנות ונמכרו בארץ בעלות מוערכת של כ-1500 ₪ לגרם קוקאין.

במהלך החקירה עלה כי בין אמויאל לבן טולילה התגלע סכסוך על רקע כספי, וכן אמויאל חשד כי בת זוגו לשעבר, שרה בן אבו, אשר שימשה כבלדרית סמים, מנהלת קשר רומנטי עם שותפו, בן טולילה. בעקבות זאת, גמלה בליבו של אמויאל ההחלטה לפגוע ולרצוח את שותפו. עפ"י החשד, תכנן אמויאל להגיע לארץ על מנת לבצע את שתכנן, וכאמור עם הגיעו ארצה, במסגרת פעילות של בלשי ימ"ר ירושלים, נעצר אמויאל בתל אביב והובא לחקירה ובכך נמנע וסוכל רצח אדם.

כמה ימים לאחר כן נעצרו 3 החשודים הנוספים, דן בן טולילה, שרה בן אבו ויוסי גבאי.

החשודים נחקרו בחשד ליבוא וסחר בסמים, קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון רצח.

מעצרם הוארך 4 פעמים והיום הובאו בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצר נוספת. בית המשפט האריך מעצר החשודים עד לתאריך 31.12.15.

מפקד מחוז ירושלים שיבח את חוקרי ובלשי  ימ"ר ירושלים  "מדובר בפרשיית יבוא סמים מורכבת וכוונה לבצע רצח. הפעילות המקצועית הנחושה והמהירה של ימ"ר ירושלים הובילה למעצרם המהיר של החשודים, מניעת הרצח והמשך הפצת הסמים. אנו נמשיך לפעול ללא פשרות אל מול כל נסיון להפר את החוק ונפעל למיצוי מלוא הדין עם החשודים״.

תמונה: (אילוסטרציה) flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה