ראש המועצה האזורית מטה יהודה חשוד באונס ובשוחד



הותר לפרסום שראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון הוא הבכיר שנעצר היום (ב') בחשד לשורה ארוכה של עבירות שחיתות ומין. בית המשפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של דדון ב-8 ימים

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, נעצר הבוקר (ב') בחשד לאונס ולשורה של עבירות מין כלפי עובדות במועצה. כמו כן, הוא חשוד בעבירת שוחד שקשר לכאורה עם קבלנים ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בשמונה ימים. בנוסף אליו נעצרו בכירים במועצה בחשד לקבלת שוחד ועבירות מרמה. עצור נוסף חשוד גם הוא בעבירות מין. שמונה עובדים נוספים במועצה עוכבו לחקירה.
על פי החשד, ניהל דדון במועצה בצוותא עם אחרים, מערכת שוחד במסגרתה קידמו את ענייניהם של קבלנים ויזמים בתמורה לשוחד, תוך ביצוע עבירות מרמה, רישום כוזב, עבירות מס ועבירות על חוק איסור הלבנת הון. כמו כן, נחקר חשד כי בעל החברה הקבלנית שנעצר הבוקר מעורב בפרשות נוספות שעיניינן חשד לביצוע עבירות של מרמה ועבירות נוספות לחוק ההגבלים העסקיים.  בנוסף, נחקר חשד לכך כי הבכיר במועצה ביצע שורת עבירות מין כלפי מספר נשים.

החקירה מנוהלת על ידי המשטרה בשיתוף פעולה עם רשות ההגבלים עסקיים ורשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות ירושלים (פלילי) ותל אביב (מיסוי וכלכלה). בשל העובדה כי מדובר, בין היתר, בחברה קבלנית הנסחרת בבורסה, מבוצע תיאום מול הרשות לניירות ערך.

הבוקר (ב') , בתום חקירה סמויה, ערכו שוטרים בשת״פ עם חוקרי מס הכנסה מרכז ברשות המסים ורשות ההגבלים עסקיים חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם, לרבות במשרדי המועצה והחברה הקבלנית ותפסו מסמכים ומחשבים וכן רכוש וחשבונות לצורך בקשת עיקול.

ממטה יהודה נמסר: "המועצה מספקת שירותים לכ-50 אלף איש ב-57 ישובים, ותמשיך לעשות כן על פי תכניות עבודה מסודרות ומאושרות. התושבים ימשיכו לקבל את השירותים הטובים להם זכו עד היום. בשעה זו אנו מחזקים את ידי עובדי המועצה שעושים לילות כימים לטובת שירות הציבור. אוכלוסיית מטה יהודה - בני מושבים, ישובים קהילתיים, ישובים ערביים ובני קיבוצים - מגובשת ומלוכדת והוכיחה בעבר יכולת להתאחד ולצלוח משברים, וכך יהיה גם הפעם. המועצה תשתף פעולה עם גורמי החקירה בצורה מלאה. אנו מצפים לסיומה המהיר ולחזרה לשגרה מלאה". 

 תמונה: משה שי/ flash 90



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה