כתב אישום: בן 20 ביצע עבירות מין באמצעות הוואטספ



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בן 20 מבית שמש שבמהלך השנתיים האחרונות החזיק בשני חשבונות פייסבוק ובאמצעותם ובאמצעות הוואטספ ביצע עבירות מין

מכתב האישום שהוגש נגד הנאשם עולה כי במהלך השנתיים האחרונות הוא החזיק בשני חשבונות פייסבוק בהם הציג תמונה של אדם אחר בלא רשותו, זאת כדי להטעות נערות ונשים אשר חפץ ליצור עמן קשר מיני. הנאשם נהג ליצור קשר באמצעות הפייסבוק ובחלוף מספר ימים היה מבקש לעבור להתכתבות באמצעות הווטסאפ.

באחד המקרים במהלך ספטמבר 2015 יצרה המתלוננת, בת 13 ו – 9 חודשים, קשר עם הנאשם באמצעות דף הפייסבוק. הנאשם התכתב עימה והציג עצמו בפניה כמאור מזרחי בן 19. לאחר שיחת היכרות בה הציגה המתלוננת עצמה כבת 14, ביקש הנאשם את מספר הטלפון של המתלוננת והשניים החלו להתכתב באמצעות הווטסאפ. כעבור שבועיים הם החלו להתכתב ולשוחח טלפונית מדי יום ביומו, וככל שחלף הזמן נהיה הקשר אינטנסיבי יותר. בשלב מסוים ביקש ממנה הנאשם לשלוח את תמונותיה. בהמשך, דרש כי תשלח אליו תמונות המתעדות את החזה שלה. תחילה סירבה המתלוננת לבקשה. בתגובה לכך, הנאשם הודיע לה על הפסקת הקשר ביניהם. בשל חששה כי הנאשם ייפרד ממנה שלחה אליו מספר תמונות של חלק גופה העליון בעירום. כעבור שבועיים חשד הנאשם כי היא מקיימת קשר עם בן כיתתה ודרש ממנה להשאיר את קו הטלפון פתוח עימו לאורך כל שעות היום. המתלוננת עשתה כדרישתו. בהמשך ביקש ממנה להצטלם מול מראה ולשלוח לו תמונות המתעדות את גופה בעירום מלא, וכעבור כמה ימים אף ביקש שתעביר אליו סרטונים אינטימיים, כאשר הוא הנחה אותה מה בדיוק עליה לעשות. המתלוננת נענתה לבקשה ושלחה לטלפון הנייד שלו סרטונים בהם עשתה כבקשתו.

בסוף נובמבר 2015, בעקבות תלונה שהגיש אביה של המתלוננת במשטרה, הודיעה לו המתלוננת שהיא יודעת שהוא מתחזה וסיפרה לו על התלונה. בתגובה, דרש ממנה הנאשם למחוק את כל הפרטים שלו מהטלפון הנייד. הנאשם אף איים לפרסם בפייסבוק כל תמונות העירום והסרטונים ששלחה לו אם לא תמחק את כל פרטיו ותמנע מלהתלונן נגדו במשטרה. למחרת היום, מימש הנאשם את איומיו ופרסם את תמונותיה וסרטוניה של המתלוננת בקבוצת פייסבוק, אותה הוא יצר ואליה צירף מספר מבני משפחתה של המתלוננת אשר ראו את התמונות.

הנאשם מואשם בביצוע עבירות דומות באמצעות הפייסבוק והווטסאפ בחמש נערות ונשים נוספות.

תמונה: יונתן סינדל/ flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה