הוארך מעצרו של הווטרינר החשוד שהזמין פגיעה פיזית במתחרה שלו



הווטרינר מאזור מטה יהודה חשוד שהזמין תמורת תשלום כספי פגיעה פיזית במתחרה, ככל הנראה על רק יריבות עסקית. היום (ה') האריך בית משפט השלום את מעצרו

בחודש נובמבר האחרון, לאחר חצות, התקשר אדם לקורבן,  דיווח לו אודות כלב פצוע במגרש הכדורגל הישן בבית שמש וביקש ממנו להגיע ולטפל בו. הקורבן שהיינו וטרינר, הגיע מיד למקום פגש בגבר שביקש ממנו להתלוות אליו לתוך מגרש הכדורגל במטרה להראות לו את הכלב הפצוע.

במגרש הכדורגל המתינו רעולי פנים שתקפו את הוטרינר באלימות קשה, פצעו אותו וגרמו לו לשברים בצלעות, ביד, בפנים ונמלטו. הקורבן הצליח להזעיק עזרה, השוטרים שהגיעו למקום פגשו בו והוא פונה לטיפול בבית חולים שם אושפז למעלה משבוע. במהלך תקיפתו, יצרו התוקפים מצג שמדובר בתקיפה על רקע ניסויים בבעלי חיים, קראו לעברו קריאות כגון "רוצח קופים" ואף הותירו בזירת האירוע מנשרים של "אנונימוס בעלי חיים".

המשטרה פתחה בחקירה ובשל חומרת האירוע הטיל מפקד המחוז את חקירת האירוע על היחידה המרכזית. בוצעו פעולות חקירה רבות לצד פעילות מודיעינית ותוך זמן קצר נעצר חשוד, גבר כבן 40. החקירה נמשכה ובמהלכה נעצרו 4 חשודים נוספים בהם גם חשוד שניסה לצאת מהארץ ונעצר בנמל התעופה בן גוריון.

מהחקירה עלה חשד כי מדובר בתקיפה שהוזמנה בעבור כסף והחקירה התמקדה בנסיון להגיע למניע ולמזמין.

פעולות חקירה אינטנסיביות שבוצעו הובילו לחשוד נוסף שאף הוא וטרינר באזור מטה יהודה, לגביו עלה חשד כי על רקע יריבות עסקית עם הקורבן, שפתיחת מרפאתו הוטרינרית לפני כשנתיים פגעה לכאורה בהכנסות החשוד, עם זאת עדיין נבחן גם ההקשר לניסויים בבעלי חיים.

אתמול (ד') הגיעו השוטרים לביתו של החשוד לשם מעצרו וביצעו חיפוש בביתו. החשוד שהיה עם בנו מחוץ לבית, מיד לאחר שהשוטרים הזדהו בפניו וביקשו לערוך חיפוש בביתו, ניסה להמלט מהם לתוך הבית ועלה חשד כי ינסה להעלים ראיות. השוטרים השתלטו עליו ובנו שהחל לתקוף את השוטרים תוך שימוש בגז מדמיע, נעצר אף הוא.

החשוד נעצר ובדרכו לחקירה טען כי אינו חש בטוב, פונה לבדיקה רפואית בבית חולים, עם שחרורו נחקר והיום (ה') כאמור הובא בפני בית המשפט עם בקשה להארכת מעצרו. מעצרו הוארך ב-5 ימים. 

מעצרם של 5 החשודים הנוספים, בשלב זה הינו עד ליום ראשון. 

 

תמונה: יונתן סינדל/ flash 90

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה