הנער נאור שליו בן עזרא הפצוע הקשה מהפיגוע בפסגת זאב חוגג בר מצווה



לפני כחודשיים נדקר נאור שליו בן עזרא בן ה-13 מפסגת זאב שבירושלים על ידי חסן ואחמד מנסרה, מחבלים בני 13 ו-15 מבית חנינא. הוא נפצע אנושות, במשך ימים רבים היה מורדם ומונשם והרופאים נאבקו על חייו ובאורח נס התגבר כמעט על הכול היום (ה') יעלה לתורה ויחגוג את בר מצוה

היום (ה') בטקס חגיגי ומרגש במיוחד חוגג נאור את בר המצווה ועולה לתורה בכותל.

כזכור, לפני כחודשיים נדקר נאור שליו בן עזרא בן ה-13 מפסגת זאב שבירושלים על ידי חסן ואחמד מנסרה, מחבלים בני 13 ו-15 מבית חנינא. נאור היה מורדם ומונשם והרופאים נאבקו על חייו נאור שהתגבר על הכל הגיע למצוות והיום הוא חוגג את בר המצווה. 


 

 

לאירוע המרגש הגיעו גם צוות מד"א שהצילו את חייו של נאור שנפצע אנושות בפיגוע הדקירה ואשר בזכות טיפולם המהיר ניצלו חייו של נאור. באירוע פגש את נאור את פאראמדיק מד"א דוד דלפן שהציל את חייו. דוד התקשה להסתיר את התרגשותו לראות את נאור עומד על שתי רגליו: "זו הרגשה מדהימה. אני זוכר כשהגענו לנאור הבנתי מיד שמצבו אנוש, לא חשבתי שהוא ישרוד אך נלחמתי על חייו. כשקיבלתי את ההזמנה לבר המצווה התרגשתי מאוד וידעתי מיד שאגיע לאירוע.  זה מדהים לראות את נאור במצב טוב, לא האמנתי שתוך חודשיים הוא כבר יעמוד על רגליו, אך הינה הוא חוגג בר מצווה ולכן נותר לי רק לאחל לו עוד הרבה שנים טובות ובריאות".

זיו בצלאל, הבעלים של חברת ההפקות הירושלמית שמקיימת טקסי בר מצוה ואירועים בכותל ומסעדת "בין הקשתות" בכותל, התנדבו להפיק את האירוע על כל המשתמע מכך, באדיבותה הרבה של הקרן למורשת הכותל.

באירוע המרגש לקחו חלק בני משפחתו של נאור, חברי עמותות שמלוות את נאור, ועוד רבים שהגיעו לקחת חלק בשמחה. 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה