הדר בוכריס היא הצעירה שנרצחה בפיגוע בגוש עציון



הדר בוכריס בת ה-21 נרצחה היום (א') בפיגוע בגוש עציון כשעמדה בטרמפיאדה לכיוון קרית ארבע. חייל מגדוד שמשון ירה במחבל והרג אותו

הדר בוכריס בת 21 מצפת נרצחה היום (א') לאחר שמחבל דקר אותה בטרמפיאדה בצומת גוש עציון. חייל מגדוד שמשון ירה במחבל והרג אותו. כוחות מד"א טיפלו בה, ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים , שם נקבע מותה. 

ד"ר עופר מרין, מנהל מערך הטראומה של שערי צדק: "הגיעה אלינו בחורה צעירה עם מספר רב של פצעי דקירה. היא הגיעה ללא רוח חיים, וכשהיא מונשמת. נעשו כמה ניסיונות החייאה אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה". 

פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה סמוך לתחנת האוטובוס שכבה צעירה כבת 20 מחוסרת הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון, אזרחים שהיו במקום החלו לסייע לה ולעצור את הדימומים. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח כשהיא מורדמת ומונשמת."

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון:" כל כמה דקות ישנו ניסיון רצח בציר 60. אפשר להילחם בכך. אני דורש ממשלת ישראל לעצור את מסע ההרג הזה, זה אפשרי. בנינו ובנותינו נהרגים בדרכים. המחבלים הגרים לצידנו יוצאים מכאן לפגע בכבישים הקרובים לביתם, הם עוברים לעיתים  את הגדר ורוצחים ברחבי ישראל כולה. עצרו את זה. אתם יכולים. מדוע אין כתר על חברון ושכנותיה שמתוכם יוצא הטרור? כיצד ממשיכים פלסטינים לנסוע בדרכים ללא כל חשש שעה שאנחנו מופגזים באבנים, בקבוקי תבערה, ומותקפים בפיגועי דריסה וירי מדי יום??? מה יעיר אתכם? פיגוע של עשרים? מאה? אלף? דמם של אחינו תושבי ירושלים ותל אביב אדום בדיוק כדמנו. אני דורש שתעצרו את הטרור. זה תלוי רק בכם!"


 
 תמונה: יונתן סינדל/ flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה