חשד: בן 60 הונה באמצעות פנקס צ'קים שגנב ממאושפז בבית חולים



בית המשפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של גבר כבן 60, תושב מרכז הארץ, החשוד בעבירות הונאה

במהלך החודשים האחרונים התקבלו במפלג ההונאה של משטרת ירושלים מספר תלונות של תושבי ירושלים לפיהן הונה אותם אדם אשר הציג עצמו כ'איש עסקים בעל מפעל למתכות', והציע להם תרומה כספית. משהביעו הסכמה לקבלת התרומה, הציג בפניהם צק חתום על סכום שנע בין 7,000 ל- 8,000 ש"ח. להם הסביר כי ברצונו לחלק את סכום התרומה עם אדם נוסף, ומאחר שהצק כבר כתוב וחתום, שיפקידו אותו בחשבונם ויעבירו לו חצי מהסכום במזומן.

עד כה התקבלו במפלג ההונאה 9 תלונות לפיהן החשוד פעל באותה השיטה.

חוקרי ההונאה, כאמור, פתחו בחקירה, שהובילה למעצרו של החשוד באזור המרכז. מהחקירה עולה כי החשוד, תושב מרכז הארץ כבן 60, שהשתחרר ביולי 2013 ממאסר בן 3 שנים אותו ריצה בגין עבירות מרמרה והונאה קודמות בגינן הורשע.

במהלך חקירה מורכבת של חוקרי ההונאה עלה כי החשוד גנב פנקס צ'קים מחולה המאושפז בבית חולים במרכז הארץ, ששימש אותו לביצוע העבירות כאמור. החשוד נחקר בחשד לעבירות גניבה, קבלת דבר במרמה וזיוף בכוונה לקבל דבר במרמה  והודה בחקירתו במיוחס לו.

בדיון הארכת מעצרו של החשוד שהתקיים היום (ה') בבית המשפט השלום בירושלים הוארך מעצרו של החשוד ב-5 ימים.

במהלך הדיון אמרה כב' השופטת בהחלטתה כי 'למשיב הרשעה קודמת בעבירות דומות ולחובתו עונש מאסר מותנה בן 12 חודשים.הגם שמדובר בעבירות רכוש קמה מסוכנות נוכח התחכום וההיקף של העבירות וכן נוכח החזרה על המעשים שעה שתלוי ועומד לחובתו של המשיב מאסר על תנאי'.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

תמונה: flash 90/ יונתן סינדל 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה