ניר ברקת: "איך יכול להיות ששר האוצר לא מצא זמן להיפגש לדיון על סיוע לירושלים"



ראש העיר, ניר ברקת הגיב לפרסום לפיו במשרד האוצר אמרו כי ראש העיר משתמש בכספי ציבור לצורך קידומו האישי. ברקת בתגובה: "כחלון מנסה להפוך זאת למלחמה אישית"

בעקבות הפרסום בגל"צ כי ראש העיר, ניר ברקת מאיים לצאת במסע פרסום נגד שר האוצר, משה כחלון שמסרב להגדיל את תקציב העיר. במשרד האוצר הגיבו לעניין ואמרו כי "עיריית ירושלים מעולם לא קיבלה תקציבים כפי שקיבלה בשנים האחרונות וכנראה סובלת מבעיה ניהולית. שערוריה היא שניר ברקת משתמש בכספי ציבור לצורך קידומו האישי. אם יש לברקת שאיפות פוליטיות כאלה או אחרות ראוי שישתמש בכספו הפרטי". מלשכת שר האוצר משה כחלון נמסר: "בימים הקרובים יפגש שר האוצר עם השר לענייני ירושלים זאב אלקין וידון עימו בתכניות הממשלה העתידיות לעיר ירושלים".

בעיריית ירושלים מיהרו להגיב לדברי האוצר ואמרו "שר האוצר הוא זה שצריך לתת הסברים איך יכול להיות שמאז נכנס לתפקידו לא מצא זמן להיפגש אפילו פעם אחת לדיון על סיוע לירושלים ומסרב בתוקף גם היום להיענות לפניות בעלי העסקים שנפגעו קשות מהמצב הביטחוני. כחלון מנסה להפוך זאת למלחמה אישית אבל הציפייה משר האוצר לחיזוקה של ירושלים, דווקא בעת הזו, היא לא עניין אישי. היא אינטרס לאומי שכל תושבי המדינה מצפים לו. אנחנו קוראים לכחלון להפסיק להתנתק מירושלים ולא לעסוק בפוליטיקה קטנה, אלא להודיע על תמיכה נרחבת בירושלים במקום להחזיק את תושבי העיר והסוחרים כבני ערובה. בוודאי בתקופה קשה זו על ירושלים להיות מעל הכל".

תמונה: flash 90/ מיכל פתאל 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה