מדינות אירופה יסמנו מוצרים מההתנחלויות



נציבות האיחוד האירופי בבריסל אישרה היום (ד') החלטה מספטמבר האחרון לסמן מוצרים מהשטחים, כתשובה להחלטת האיחוד האירופי, עשרות תומכי ישראל מהולנד שהגיעו לביקור בארץ, בחרו לצאת לירושלים ולמכור מוצרים מהתנחלויות לעוברים ולשבים

האיחוד האירופי אישר היום (ד') הנחיות חדשות לסימון מוצרים תוצרת ההתנחלויות – בנציבות בבריסל אושרה ההחלטה לפיה תצורף תווית המעידה על מקום הייצור לכל מוצר שמגיע מהשטחים שנכבשו על ידי ישראל מאז יוני 1967. החלטה זו גוררת זעם רב בקרב אזרחי ישראל, בעלי העסקים וגם בקרב הפוליטיקאים.

אך לראשונה החליטו אזרחים מהולנד לפעול כנגד האיחוד האירופי והיום יגיעו לירושלים למכור מוצרים מהתנחלויות וזאת על מנת להראות כי האיחוד האירופי והפוליטיקאים לחוד, והאזרח הפשוט פועל אחרת.

ארגון "לב העולם" הפועל מזה שלוש שנים בשטח ולמעשה רותם אזרחים מכל העולם להביע תמיכה במדינת ישראל בכלל ובהתנחלויות בפרט ולמעשה בעזרתם מונע בגופם את החרמות שפועלים מכל העולם ליישם.  "לב העולם" העניק לראשונה הזדמנות לתומכי ישראל מכל העולם לקנות מתוצרת הארץ ישירות מהיצרן וכך לעקוף את החרמות על ישראל.

מייסד לב העולם, עו"ד נתי רום: "היום נצא יחד עם אזרחים מהולנד למכור את המוצרים ברחבי ירושלים וזאת בכדי להראות שהחלטות הפוליטיקאים לחוד והעשייה של האזרח לחוד. אנו מצפים לגיבוי מלא מבית הנבחרים שלנו ומאזרחי המדינה, לא ייתכן כי חברנו שעובדים כל כך קשה לפרנסתם יסבלו מקפריזות של שונאי ישראל".

דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש-עציון בתגובה להחלטת האיחוד האירופי לסמן מוצרים מיו"ש: " ההחלטה המבישה של האיחוד האירופי לסמן מוצרים מיו"ש היא המשך ישיר של אותה תקופה אפלה  באירופה ערב מלחמת העולם ה-2. זה התחיל שם בסימון עסקים בבעלות יהודים ונמשך במעשים חמורים ונוראיים יותר. ההחלטה להחרים ולסמן מוצרים מיו"ש פוגעת באופן ישיר באלפי משפחות פלסטיניות, ובאופן עקיף בכלכלת הרשות הנשענת ומתפרנסת מעסקים אלו. זה אות קלון  שיתנוסס על פני כל אחת ממדינות החברות באיחוד האירופי שיישמו את ההחלטה."


תמונות: צילום: לב העולם​


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה