כתב אישום: תושב ג'בל מוכבר תקף מדריכת טיולים בשל היותה יהודיה



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עומר אלפרוק עבידייה (22) מג'אבל מוכאבר, בגין עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות וניסיון חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, כל זאת ממניע גזעני על רקע היות הקורבן ממוצא יהודי

ביום 2.11.15, בשעה 10:00 נפגשה המתלוננת, מדריכת טיולים בת 45, עם זוג תיירים מארצות הברית ברחבה הסמוכה לשער יפו בעיר העתיקה בירושלים, וזאת לצורך הדרכת סיור עבורם. באותה העת לבשה המתלוננת חצאית ג'ינס ארוכה וכיסוי ראש. המתלוננת עמדה עם זוג התיירים והחלה להסביר להם על המקום ועל תוכן הסיור.

על פי כתב האישום, מספר דקות לאחר מכן, הגיע הנאשם למקום מכיוון כיכר צה"ל, הבחין במתלוננת ובזהותה היהודית, והחליט לתקוף אותה בשל מוצאה היהודי. באותה העת החזיק הנאשם בידו בקבוק זכוכית.

לאחר כדקה ניגש הנאשם למתלוננת, פנה אליה ואמר לה "סליחה" על מנת שתפנה אליו את ראשה, מיד לאחר מכן החל הנאשם מכה בראשה של המתלוננת מספר פעמים באמצעות בקבוק הזכוכית, וזאת ממניע גזעני ובשל מוצאה היהודי. בעוד הנאשם מכה בראש המתלוננת, וכתוצאה מעוצמת המכות, נשבר בקבוק הזכוכית על ראשה של המתלוננת. בעקבות התקיפה נפלה המתלוננת לרצפה ואילו הנאשם ברח מהמקום.

תמונה: (אילוסטרציה) flash 90/נטי שוחט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה