מנכ"ל הדסה החדש: פרופסור זאב רוטשטיין



פרופ' זאב רוטשטיין ייכנס לתפקיד מנכ"ל בית החולים הדסה בתחילת ינואר 2016. כבר בתקופה הקרובה יקיים רוטשטיין סבב פגישות בהדסה לצורך היכרות והכרת המערכות השונות בבית החולים

לפי כחודשיים אישרה המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר, למשרדי הבריאות והאוצר למנות את רוטשטיין לתפקיד בהדסה. כזכור המינוי של פרופסור רוטשטיין נעצר בגלל תובענה משמעתית שהוגשה נגד רוטשטיין על ידי נציבות שירות המדינה. לאחר מכן הודיעה המשנה ליועץ המשפטי כי היא מקבלת את עמדתם של משרד הבריאות והאוצר בעדו. 

כעת דירקטוריון בית החולים הדסה אישר את המינוי סופית ופרופ' זאב רוטשטיין ייחל את תפקידו בתחילת ינואר 2016. 

פרופ' תמר פרץ, מ"מ מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה: יו"ר הדירקטוריון הודיע על מינויו של פרופ' רוטשטיין למנכ"ל קבוע למרכז הרפואי וכניסתו לתפקיד בתחילת ינואר 2016. אני מברכת על בחירתו וכניסתו לתפקיד. הנהלת המוסד הרפואי בראשותי תפעל להעברה מסודרת של התפקיד, למען המשך מצוינות הטיפול בחולים, המחקר וההוראה, ברוח הדסה ובהתאם להסכם ההבראה".

נשיאת ארגון נשות הדסה, מרסי נתן: "אני מודה לפרופ' תמר פרץ על התגייסותה ותרומתה לבתי החולים של הדסה. הדסה הייתה תמיד המוסד הרפואי המוביל במדינת ישראל בזכות הצוות המעולה שלנו בשני בתי החולים, עין כרם והר הצופים. בשנים האחרונות ידענו עליות וירידות, ובמאמץ משותף של כל הגורמים בבתי החולים ביחד עם המדינה, נקטנו בשורה של צעדים לייצוב הדסה והצעדתה קדימה. אין לי ספק כי הדסה תמשיך להוביל את הרפואה והמחקר הרפואי במדינת ישראל. הגעתו של מנכ"ל קבוע, פרופ' זאב רוטשטיין, ביחד עם הצוות המצוין שכבר נמצא בבתי החולים, היא צעד חשוב בתהליך ההבראה עליו אנו עמלים מדי יום".

יו"ר דירקטוריון הדסה ארז מלצר: "אני מבקש להודות לפרופ' פרץ על עבודתה בניהול הדסה בתקופה מאתגרת ולאחל לה הצלחה בהמשך פיתוחו של מכון שרת, אחד ממרכזי המצויינות המובילים של המרכז הרפואי הדסה, ביתה כבר למעלה משלושים שנה. ברצוני לברך את פרופ' רוטשטיין על החלטתו להתגייס למשימה הלאומית החשובה של המשך חיזוק ופיתוח בית החולים הדסה כמרכז הרפואי המוביל בישראל ברפואה, הוראה ומחקר. לאחר שהשלמנו את שלב א' בתוכנית ההבראה, אין ספק כי דרוש לבית החולים מנכ"ל קבוע, אנו משוכנעים כי פרופ' רוטשטיין מביא עמו את הניסיון והידע הדרושים לתפקיד.. אני בטוח כי יחד עם הרופאים, האחיות וכל עובדי בית החולים, שכבר הקריבו ותרמו רבות להצלת בית החולים, נצעיד את הדסה לאיתנות כלכלית ולהמשך הובלה ומצוינות רפואית".

תמונה: flash 90/גדעון מרקוביץ 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה