כנס חירום לבעלי העסקים בעיר



הערב (ב') מתקיים כינוס חירום לבעלי העסקים בבירה, זאת בעקבות המצב הביטחוני שהשפיע על העסקים בעיר שנקלעו לקשיים כלכליים, בעלי העסקים: "להכריז בירושלים על מצב חירום כלכלי"

בעלי העסקים בבירה התאחדו הערב (ב') למען מטרה אחת, למען הצלת העסקים בעיר. בעקבות המצב הביטחוני בעלי עסקים בבירה נקלעו לקשיים כלכליים, לדבריהם אין מושיע ועל ראש הממשלה ושר האוצר "להכריז על המצב הכלכלי הקשה בי-ם כ- 'מצב חרום כלכלי'". בעלי העסקים קוראים בדרישה לקבלת חבילת הטבות כלכליות מיידיות; "אנו רוצים את התרופה כל עוד החולה חי". 

הכנס מתקיים באולמי ה view, מי שמשתתפים בכנס הם עופר איובי, יו"ר מינהל קהילתי גילה, ליעד רוח, אבי לוי מאסטר שף, הילל פרקש, רמי לוי, סימו טובול, אסף גרנית ממחנה יהודה, ניסן אדרי מעצב שיער, עו"ד ישראל קדמי, ירון תורג'מן המסעדן, יותם ורפי מהוופל פקטורי אישר הגעה, שי ממפגש השייח ועוד רבים אחרים. 
 

עופר איובי יו"ר מינהל קהילתי גילה איש ציבור, והבעלים של "מורס מחשבים" שהחליט להרים את הכפפה ולקיים את הכנס אמר "המצב רע מאוד. עסקים נמחקים ואנחנו נמצאים רק בהתחלה. אבל אסור לנו להיכנע, אנחנו חייבים להילחם את המלחמה שלנו. מלחמת ההישרדות".  

אלי לוי, יו"ר ועד סוחרי מרכז העיר ובעלים אלדד וזהו: "אנחנו במצב קשה, אנחנו צריכים מנהיג שיקום ויעשה את המעשה. לא יכול להיות שלאף אחד לא אכפת מהסוחרים. אנחנו עוברים תקופה קשה, כל הכבוד לעופר איובי על היוזמה. וזה המקום של הסוחרים להשמיע את קולם. כל מי שבא למרכז העיר, אני מעריך אותו על התמיכה והוא עוזר לנו מאוד. מדובר בירידה של 70% במבקרים. אני הייתי דורש מראש הממשלה להתעורר, אנחנו לאט לאט מאבדים את ירושלים". 

תמונות: באדיבות ליעד רוח 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה