רכב הוצת במזרח העיר: "מות לערבים"



בשכונת אום טובא שבמזרח העיר, עלה באש רכב פרטי של פלסטיני הרכב נשרף כליל. על הרכב נכתב "מוות לערבים" ובסמוך לביתו של בעל הרכב רוסס בספריי "נקמה מנהלית". מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה

הלילה סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת הר חומה לכיבוי רכב בשכונת אום טובא. לוחמי האש בפיקודו של סמל ניר אברמוביץ השתלטו על שריפת הרכב ומנעו את התפשטות האש לשדה קוצים ומבנה סמוך, נזק כבד נגרם לרכב.


מבדיקה ראשונית ומעדויות של אנשי המקום עולה חשד כי הרכב הוצת. חוקרי השריפות של כבאות והצלה ירושלים חוקרים את נסיבות פרוץ השריפה. כמו כן נמצאו מספר כתובות גרפיטי בעברית.על הרכב נכתב "מוות לערבים" ובסמוך לביתו של בעל הרכב  רוסס בספריי  "נקמה מנהלית". מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה. 


סמל ניר אברמוביץ מפקד צוות כיבוי שפעל בשריפת הרכב באום טובא: "הבוקר סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר הוזנקנו לשריפת רכב בכפר אום טובא הסמוך לשכונת הר חומה.
הגענו למקום השריפה והבחנתי ברכב כשהוא בוער כליל והיה חשש שהשריפה תתפשט לשדה קוצים ולמבנה סמוך.התחלנו מיד בפעולות כיבוי מנענו את התפשטות הלהבות והאש, ולאחר זמן קצר השתלטנו על השריפה.תוך כדי פעולות הכיבוי הבחנתי בכתובות גרפיטי בעברית אשר רוססו ליד הרכב. מיד עם סיום פעולות הכיבוי העברתי את הממצאים לידי כוח המשטרה שהיה איתנו במקום".

תמונות: באדיבות דוברות כבאות והצלה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה