המשטרה הציבה מחסום משטרתי בארמון הנציב



משטרת ירושלים הציבה מחסומי בטון בשכונת ארמון הנציב במזרח ירושלים, זאת במטרה להגן על תושבי השכונה מיידויי אבנים ובקבוקי תבערה מג'בל מוכבר

בעקבות גל הפיגועים והאלימות בו נעשה שימוש באמצעים מסכני חיים כדוגמת יידוי בקבוקי תבערה ואבנים כנגד אזרחים תמימים ושוטרים, אשר גבה חיי אדם ומהלכו נפצעו עשרות אזרחים ושוטרים חייב את המשטרה להרחיב את מגוון האמצעים המבצעי כנגד המפגעים, במטרה להגן על שלום הציבור ולהשיב את הביטחון והשקט לפיכך הוחלט על הצבת מחסום משטרתי נייד זמני בשכונת ג'אבל מוכבר.
הצבת המחסומים הם בהתאם להערכות המבצעיות שנעשו במשטרת ישראל ומטרתם למנוע זריקת בקבוקי תבערה, ירי זיקוקין ויידויי אבנים לעבר כלי רכב שנעים בכביש ולעבר בתים. המחסום הינו נייד ויוזז על פי צרכים מבצעיים, נותן מענה לאיומים המיידים שמתקיימים במוקדים אלו במטרה לשלוט על הפורעים המגיעים מהוואדיות ובין הסמטאות לעבר הכביש ובתי השכונה בארמון הנציב. לציין כי הכבישים ודרכי הגישה בין השכונות יישארו פתוחים כפי שהם היום.

מהעירייה נמסר כי "עיריית ירושלים מבהירה כי לא מדובר בחומה היקפית, אלא בהצבה זמנית של מכשול ע"י המשטרה, בקטע שבין ארמון הנציב וג'אבל מוכאבר בו יש היסטוריה של זריקת אבנים ובקבוקי תבערה על בתי יהודים ורכבים, בקטע באורך של כ-300 מטר, בכדי למנוע פגיעות בנפש וברכוש".
תמונה: flash 90 יונתן סינדל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה