משבר האבטחה בירושלים: הלימודים בעיר יתקיימו היום (ב') כרגיל



ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, משה כחלון סיכמו יחד עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת על ביטול השביתה שתוכננה להיום. על פי הסיכום, ולאור המצב המיוחד בירושלים, עיריית ירושלים תעמיד מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שעות הלימודים

הצדדים סיכמו כי במסגרת מענק הבירה לשנת 2016 ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך כפי שהוצגו ע"י העירייה. העירייה תעשה כל מאמץ כי כבר מהיום (ב') תורחב האבטחה ככל הניתן בהתראה קצרה, במוסדות החינוך הזכאים לכך ע"פ הנחיות המשטרה גם לאחר השעה 13:30.

ברקת: "אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על פתרון המשבר ולשותפים הרבים למאבק ובראשם ארגון ההורים יחד עם ארגון המורים, הסתדרות המורים ומועצת הנוער העירונית. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו".

יו"ר ארגון ההורים פז כהן: "מגיע לילדי ירושלים לחזור לשגרה ובביטחון. אנחנו מודים לכל הגורמים שלקחו חלק בפתרון המשבר. משימתנו לקראת השלמה מלאה. אנו מאחלים לכל ילדי ירושלים בהצלחה בלימודים. ארגון ההורים העירוני מברך על פיתרון משבר האבטחה במוסדות החינוך בירושלים ומודיע כי הלימודים מחר יתקיימו בעיר כסדרם. פיתרון המשבר והעברת התקציב למימון מאבטחים במוסדות החינוך עד השעה 16:30 והוספת מאבטחים בגנים בשכונות קו התפר בירושלים, הצליח לא מעט בזכות עמידתם האיתנה של עשרות אלפי הורים בעיר והתמיכה בצעדי המחאה הלא פשוטים שננקטו על מנת להבטיח אבטחה לילדנו. ארגון ההורים פעל בימים האחרונים, ימים כלילות, בשיתוף ותמיכה מלאים של עיריית ירושלים, ראש העיר ניר ברקת וחברי המועצה, בניסיון לפתור את המשבר ולהבטיח את ביטחונים של ילדנו".

תמונה: flash 90/ הדס פרוש 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה