מחבל דקר לוחם מג"ב בשער האריות, המחבל חוסל



מחבל ירד מכיוון בית הקברות המוסלמי הצפוני לכיוון שער האריות כשידו בכיס, לוחמי מג"ב הורו לו לעצור, המחבל התקרב לשוטר עם סכין בידו ודקר לוחם מג"ב באפוד. הלוחם לא נפגע. המחבל נורה למוות

מחבל חמוש בסכין הגיע לכיוון שער האריות. לוחמי מגב מפלוגה ג' ושוטרי יחידת יואב המוצבים במקום הורו למחבל לעצור לבדיקה ולהוציא את ידו מהכיס.

החשוד התקרב לשוטר עם סכין בידו ודקר לוחם מגב באפוד. הלוחם לא נפגע. הלוחמים הגיבו במהירות וירו במחבל, המחבל חוסל. 


מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, התייחס לפיגוע ואמר כי מדובר במפגע בודד. "מחבל שהגיע מכיוון שער הפרחים ירד בצמוד לחומה לכיוון שער האריות. שני לוחמי מג"ב זיהו אותו, ביקשו ממנו להזדהות ולהוציא את מה שיש לו בכיסים. המחבל שלף סכין, קפץ לעבר שוטר מג"ב וניסה לדקור שוטר. הם נסוגו לאחור ונטרלו את המחבל עם כמה יריות. המחבל ברח והם המשיכו לרדוף אחריו ולנטרל אותו. מצאנו שני סכינים בזירה. השוטרים הוכיחו את עצמם שוב ומנעו את הפגיעה בחפים מפשע. מדובר בשני לוחמי מג"ב ושני לוחמי יחידת יואב, שנמצאים פה בתגבור. הם הצליחו לנטרל את המחבל, שנכון לעכשיו אנחנו יודעים שהוא בן 20, עוד לא ידוע מה הזהות שלו. מבחינתנו כל אחד הוא מחבל פוטנציאלי, אנחנו חושדים באנשים האלה ואני מקווה שהשוטרים ימשיכו לעשת את המוטל עליהם".

תמונות: באדיבות מדברים תקשורת  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה