נער בן 16 נדקר בשמואל הנביא, המחבל נעצר



נער בן 16 נדקר בפלג גופו העליון על ידי פלסטיני בשמואל הנביא, הצעיר פונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא במצב קל. כוחות משטרה עצרו את החשוד

נער בן 16 נדקר על ידי מחבל בשמואל הנביא, הנער סיפר כי הפלסטיני הגיע לעברו ברחוב שמואל הנביא, תקף אותו באגרופים ונמלט. לדבריו לא הרגיש דקירה וניסה לרדוף אחריו. 
 
מיד עם הדיווח למוקד 100 החלו סריקות לאיתור הנדקר והמחבל. כוחות משטרה איתרו את הנער בצומת זקס-חיים בר לב והוא הועבר לטיפול רפואי שם אותר פצע דקירה קטן בפלג הגוף העליון. הנדקר, נער כבן 16 פונה על ידי חובשים ופאראמדיקים של מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קל עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. 
כוחות המשטרה המשיכו סריקות בהתאם לתיאור שנמסר, לוחם אש שלא היה בתפקיד שמע קריאות של אזרחים 'מחבל' יצא מרכבו וזינק על החשוד.  עם זאת, בסריקות של השוטרים נתפס קולפן שככל הנראה שימש את החשוד בדקירה. 

שוקי בוזגלו לוחם אש מכבאות והצלה ירושלים שעצר את המחבל: ״נסעתי ברכבי ברחוב שמואל הנביא, ולפתע שמעתי אנשים צועקים מחבל!! ראיתי אדם דקור ומישהו שכולם מצביעים עליו כשהוא רץ. זינקתי מהרכב, רצתי אחריו והשגתי אותו. תוך שניות ספורות השתלטתי עליו וביחד עם שוטרים חמושים ריתקנו את המחבל לקרקע. אני שמח שהצלחתי לסייע למנוע מהמפגע להמשיך ולדקור לפצוע  ולסכן חיים של אזרחים נוספים״.

 
בתוך כך, הוארך מעצרו של המחבל צובחי אברהים מחמד אבו חליפה, בן 19, תושב מ.פ שעפאט, שביצע את פיגוע הדקירה אתמול בגבעת התחמושת. מחקירה של חוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים עולה כי המחבל הגיע בסמוך לתחנת ההסעה של הרכבת הקלה, שם עמד הקורבן יחד עם נהג אוטובוס, המחבל דקר את הקורבן ופצע אותו קשה, נהג האוטובוס החל להיאבק במחבל, שוטר שהיה בסמוך הבחין במהלומות בין שניים והגיע כדי להפריד מבלי להבין שקדמה לכך דקירה. המחבל נמלט כשנהג האוטובוס רץ אחריו. 
המחבל המשיך בריצתו, ניסה ללא הצלחה לחטוף נשק ממאבטח ונעצר ע״י לוחמי יס״מ ירושלים שהבחינו בו כשהוא מנסה להימלט מהם ולהיכנס לרכב בכביש. הלוחמים שלפו נשקם ולאחר מרדף קצר השתלטו עליו ועצרו אותו. לאחר מעצרו הבינו כי מדובר במחבל שביצע פיגוע דקירה. 


תמונות: אריק אבולוף 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה