הדריסה במחסום א-זעיים : מתחזקת הערכה כי מדובר באירוע פלילי



רכב שהגיע מכיוון מעלה אדומים ניסה לפרוץ את מחסום א-זעיים ולדרוס שוטר. לוחם שהיה בסכנה ממשית ביצע ירי לעבר נהג הרכב ופצע אותו, שני שוטרים נפצעו קל, מהמשטרה נמסר כי כלל כיווני החקירה נבדקים ומתחזקת הערכה כי כי מדובר באירוע פלילי

רכב שהגיע מכיוון מעלה אדומים ניסה לפרוץ את מחסום א זעיים ולדרוס שוטר. הנהג תושב מזרח העיר נעצר בצומת מעלה אדומים לבדיקה ותוך כדי הבדיקה הוא החל להימלט כשהוא פוגע ברכב אחר. צוות בילוש מתחנת מעלה אדומים החל במרדף אחר הרכב תוך כדי שהוא מדווח לשוטרים והלוחמים במחסום א זעיים. 

הלוחמים זיהו את הרכב בין מכוניות שהיו במחסום, לוחם מג״ב ניגש לעבר הרכב החשוד, הנהג שהבחין בלוחם, ניסה להימלט, שילב להילוך אחורי ופגע ברכב שעמד אחריו בנסיון להחלץ מהפקק והחל בנסיעה לעבר לוחם מג״ב.
הלוחם שהיה בסכנה ממשית ומיידית, דרך את נשקו וביצע ירי מדוייק לעברו ופצע אותו.  שני שוטרים נפצעו קל ופונו על ידי מד"א במצב קל להדסה הר הצופים. 
הנהג פונה גם הוא לבית החולים שערי צדק, כשהוא במצב קשה. 
נפתחה חקירה לנסיבות בריחת הרכב מבדיקה משטרתית וגם נסיון הדריסה. מהמשטרה נמסר כי נבדקים כלל כיווני החקירה עם זאת מתחזקת ההערכה בכיוון הפלילי. ממצאי החקירה עד כה מעלים כי החשוד השתמש בת.ז. ישראלית מזויפת עימה ניסה להכנס לקו הירוק בעוד שמדובר בתושב שטחים. החשוד נהג ברכב מזוייף. החקירה נמשכת. 

תמונות: דוברות מד"א ירושלים  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה