אלמנת הנרצח בפיגוע הדקירה: "צעקתי לעזרה אבל כולם צחקו"



אודל בניטה אשתו של אהרון בניטה ז"ל שנרצח בפיגוע הדקירה ברחוב הגיא מאושפזת בבית החולים הדסה סיפרה על רגעי האימה "פתאום מאחת החנויות יצא המחבל הרגשתי דקירה בגב ובעלי נלחם בו"

אודל בניטה נפצעה אתמול בפיגוע ברחוב הגיא שבעיר העתיקה, היא אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא במצב בינוני עד קשה. בעלה של אודל, אהרון בניטה ז"ל נרצח באותו פיגוע והובא היום למנוחות בהר המנוחות שבעיר.

היום היא סיפרה על השתלשלות האירועים " באנו ללכת לכותל ולא חשבנו שזו אמורה להיות בעיה ללכת ברגל כי הרחובות עמוסים וגם בהלוך וגם בחזור היו מסביבנו אנשים אבל פתאום הגענו לקטע דרך שהרגשתי בו חוסר ביטחון כי לא היו סביבנו אנשים ואז התחלנו ללכת במהרה  על מנת להגיע לאזור יותר הומה. אבל פתאום מאחת החנויות יצא המחבל ופתאום הרגשתי משו בגב וראיתי את בעלי אהרון מתעמת ונלחם עם המחבל ואני רואה את כל זה ולא מבינה מה קורה ואז המחבל עוזב את בעלי וממשיך לדקור אותי. וסביבנו היו עוד ערבים שהתחננתי בפינהם לעזרה והם לא עשו דבר. אני בעצמי גם נאבקתי עם המחבל וראיתי שאני לא מצליחה אז ויתרתי והתחלתי לרוץ עד לכוחות הביטחון ואמרתי להם שאני פצועה ובעלי והילדים שם נאבק במחבל. תוך כדי שרצתי הסכין הייתה בתוך הגוף שלי ואף אחד לא עזר לי בדרך אנשים רק צחקו. אפילו הצעתי למישהו מיליון שקל כשהייתי על הרצפה שרק יעזור לי להביא את הילדים והוא אמר לי תמותי". 

תמונה: יונתן סינדלר/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה