משה שנפצע בפיגוע הדקירה בשער שכם: "חבר שלי ריסס עליו גז מדמיע, בזכותו ניצלתי"



משה מלכה, בן ה-15 שנפצע בפיגוע הדקירה בשער שכם, סיפר היום (א') את הרגעים בהם נדקר, "לא הרגשתי בכלל, רק כשראיתי את הדם הבנתי שנדקרתי". מלכה מאושפז בבית החולים שערי צדק

משה מלכה, בן ה-15 שנפצע הלילה (א') בשער שכם בפיגוע דקירה. שיחזר היום את השתלשלות האירועים; "יצאתי לאזור הכותל והייתה לי תחושה שיקרה משו. וכשעלינו ראינו את המחבל והוא אמר לנו לשתוק והוא הוציא סכין מהכיס והוא בא ודקר אותי בגב. חבר שלי בא והתיז עליו גז מדמיע, בזכותו ניצלתי. לא הרגשתי בכלל, רק כשראיתי דם הבנתי שנדקרתי, אחרי חמש דקות המשטרה הגיע ורדפה אחרי המחבל". 

משה מלכה מאושפז בבית החולים שערי צדק. אחרי אירועי הלילה, סיפר, פרופסור יהונתן הלוי, מנכ"ל המרכז הרפואי "לילה מאוד סוער, לצערנו, עבר על יחידת הטראומה בבית החולים שערי צדק. הלילה התחיל עם הגעתו ללא רוח חיים של הרב נחמיה ז"ל לא נותר לנו לקבוע את מותו, לאחר מאמצי החייאה. לאחר מכן הגיע תינוק בן שנתיים מפצע ירי ברגל ימין, הוא נותח על ידי אורתופדים והבוקר הוא במצב יציב ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. בנוסף, לפנות בוקר הגיע נער בן 15 עם פצע דקירה בבית החזה והוא יצא מכלל סכנה וכעת הוא מועבר למחלקה".  

תמונה: יונתן סינדל/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה