הלילה פיגוע נוסף בעיר; נער בן 15 נדקר ליד שער שכם



מחבל דקר נער בן 15 בצומת רחוב הנביאים וחיל ההנדסה שבעיר, הנער פונה במצב בינוני לבית החולים. המחבל נוטרל. שיפור קל במצבה של הנפגעת בפיגוע ברחוב הגיא

שעות ספורות לאחר הפיגוע ברחוב הגיא, פיגוע דקירה נוסף. מחבל דקר בצומת רחוב הנביאים וחיל ההנדסה נער יהודי.  שוטרים של מרחב קדם שהבחינו במחבל כשסכין בידו, ביצעו ירי מדוייק וניטרלו את המחבל. הסכין שהיתה בידו ומגואלת בדם נתפסה. הנער פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק. שוב, תגובה מהירה של השוטרים הביאה לנטרול מיידי של המחבל ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים.

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ככה"נ על רקע לאומני. יחד עם מתנדבי איחוד הצלה מיחידת האופנועים ומתנדבים שגרים בבניינים הסמוכים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני. הדוקר שנמלט נורה למוות ע"י כוחות הביטחון בסמוך לרחוב החומה השלישית. בשלב זה ככה"נ מוגדר פיגוע דקירה. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל". 

עם זאת, שיפור קל במצבה של הנפגעת בפיגוע הדקירה ברחוב הגיא, הפצועה נותחה במהלך הלילה ומצבה כעת מוגדר בינוני- קשה, מצבה יציב והיא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ.

בתוך כך, התקבל דיווח על אדם ככל הנראה יהודי שעצר את רכבו בסמוך לגן העצמאות ורדף אחר 2 צעירים. משלא השיגם חזר לרכבו ועזב את המקום. המודיע סבר כי ראה כתם דם על בעל הרכב. נערכות סריקות ופעולות לאיתור בעל הרכב ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. עד כה לא הגיע כל פצוע לבתי החולים.

תמונה ראשית; flash 90, תמונות בגוף הכתבה: איציק פריי - סוכנות הידיעות "חדשות 24".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה