מבקרים בסוכת הנשיא



נשיא המדינה ורעייתו פתחו הבוקר (ד') את משכן הנשיא לכל אזרחי ישראל החפצים לבקר בסוכתם כמיטב המסורת

סוכת הנשיא עומדת השנה בסימן "הקשבה, שותפות ותקווה ישראלית". המבקרים יחשפו במהלך ביקורם אל פעילות בית הנשיא באמצעות מגוון עמדות שהוצבו ברחבי המשכן ויתארחו בסוכת הנשיא שהוקמה בשיתוף משרד החקלאות כבשנים עברו.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ורעייתו הגברת נחמה ריבלין, פתחו הבוקר (ד') את בית הנשיא לקהל הרחב. השנה נערך האירוע בשיתוף המשרד לשוויון חברתי ועוסק בקידום שיח ציבורי בנושאי הקשבה, שותפות ותקווה ישראלית, בהם עוסק הנשיא לאורך השנה.

נשיא המדינה ברך את הקהל הרב שהגיע למשכן ופתח בהתייחסות לירי הרקטות אמש לעבר ישראל ואמר: "גם בימים לא פשוטים העם בישראל ממשיך לחגוג את חגי כל הדתות, ומאמינים מכל הדתות מצטופפים ועולים לרגל לירושלים. אנו שולחים את איחולנו לחג שמח ושקט לתושבי עוטף עזה, שהם עוטף מדינת ישראל. אי אפשר להפר את השגרה, לא ניתן להפר את החג במדינת ישראל ואנו נחושים להיות כאן, שבנו לארצנו בכדי לקיים בה מדינה יהודית ודמוקרטית ונוכל לכל אלה הקמים עליה. אני שמח לקבל בבית הנשיא, הוא בית העם, את אזרחי ישראל המגיעים לבקר בסוכתנו, ומאחל לכולנו חג סוכות שמח."

יחד עם הנשיא סיירה במתחמים השרה גילה גמליאל מהמשרד לשוויון חברתי. במהלך הסיור אמרה השרה: " אני שמחה לעמוד בראש המשרד לשוויון חברתי שייתן מענה ותקווה לעתיד טוב יותר לאוכלוסיות השונות בישראל ויפעל לצמצום הפערים בחברה. ״מתחם ההקשבה״ מציג בצורה יפה את השילוב הבין דורי שמתחיל כבר מגיל צעיר, כאשר הדור העתידי בישראל יוצר שלמות של אחדות גילאים מצד אחד, ומצד שני מתן מענה לשוויון מגזרי וניפוץ מיתוסים לצד השארת דעות קדומות מאחור. המשרד לשוויון חברתי יממש יעדים אלו. אני מודה לך כבוד הנשיא על האירוח היום במשכנך וחשיפת פעילות המשרד על מנת ליצור תקווה חשובה זו."

תמונות: שמוליק סולומון 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה