מפקד מג"ב ללוחמים שנפצעו: "אתם השכפ"ץ של המדינה"



בבתי החולים בירושלים עדיין מתאוששים לוחמי משמר הגבול שנפצעו ביום שישי, במהלך עימותים בג'בל מוכבר. במפגש עם מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב וראש אגף משאבי אנוש במשטרה גילה גזיאל, הם שיחזרו כיצד הדפו את המתפרעים, שהשליכו לעברם בקבוקי תבערה ואבנים

ביום שישי האחרון נפצעו לוחמי מג"ב במהלך הפרות סדר בשכונת ג'בל מוכבר. הלוחמים נפצעו כתוצאה מאבנים ובקבוקי תבערה שהושלכו לעברם. רס"ר ע' שהוצב במקום בעקבות הפרות הסדר, תיאר כיצד הותקף על ידי שני פלסטינים, אך הצליח לנער אותם מעליו. "הגיעו שניים בריאים מאוד, הם התקרבו אלינו, סימנתי להם ללכת וצעקתי להם בערבית, אבל הם עדיין התקרבו", סיפר. "בעטתי באחד מהם כדי שייהדף אחורה, חבר שלו קפץ עליי. בשלב הזה ניערתי אותו, פתאום נפלתי איתו ביחד".

מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב שיבח את הלוחמים ואמר: "פעלתם כפי שמצופה מכם כלוחמים במשמר הגבול. אין לי צל של ספק שתצאו מבית החולים במהרה ותחזרו ליחידה ותמשיכו לעשות את עבודתכם נאמנה". ניצב יעקב הוסיף כי "נוכחנו כבר לדעת שבפעילותכם אתם מצילים את חייהם של אזרחים רבים. הוכחתם שאתם השכפ"ץ של המדינה".

ראש אגף משאבי אנוש, ניצב גילה גזיאל פנתה אל הלוחמים ואמרה: "כל הכבוד על מה שעשיתם, יישר כוח גדול. אתם גיבורים, אנו נעמוד לצדכם ונלווה אתכם בתהליך ההחלמה הצפוי". הרופאים בבית החולים מעריכים כי הלוחמים יוכלו לחזור בקרוב לכשירות מלאה.

 

תמונה אבדיבות חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה