ברכת "החלמה מהירה" בכל השפות



לראשונה בירושלים, אירח המרכז הרפואי הדסה את מנהיגי הדתות והעדות בישראל לרגל השנה החדשה

במפגש מיוחד בבית החולים הדסה עין כרם, בו התאספו מנהיגי דת דרוזים, מוסלמים, נוצרים ויהודים, עלו מסרים של פיוס, שלום, אחווה ורפואה שלמה לכל אדם באשר הוא ללא הבדלי דת גזע ולאום.

את מנהיגי הדת אשר הגיעו מכל קצוות הארץ קיבל מנהל בית החולים הדסה עין כרם, פרופ' יורם וייס ובירך את המעמד שאינו שגרתי, בוודאי שלא בבית חולים.

"אני נרגש לנוכח העובדה כי מכובדים מכל העדות והדתות בישראל הגיעו לשבת בצל קורתנו ולברך את המטופלים שלנו בבריאות שלמה. כבית חולים מוביל אנו רואים חובתינו בהגשת שירות לכל מטופל באשר הוא, ללא הבדלי דת או לאום וכך מורכב גם הצוות המטפל, המרכיב את הפסיפס הצבעוני והמגוון של מדינת ישראל", אמר לנוכחים, בהם רבנים, אימאמים, שייחים, בישופים ופטריארכים.

השיח ד"ר כיאל עומר, מפקח ארצי באגף לעדות במשרד הפנים ומיוזמי הביקור, הצהיר כי אנשי הדת מגשרים מעל לכל שפה צבע ודת, וכי החוזקה בהגעתם לבית החולים היא בעצם הדוגמא שהם משמשים עבור כולם, לחיי דו -קיום, אחווה ושלום, ובירך את כל מנהיגי הדתות בכל השפות לקראת חגי ראש השנה ועיד אל אדחא.

הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן הודה להנהלת הדסה על ההזמנה לבית החולים במעמד כה חשוב ומיוחד. "זוהי הזדמנות עבורי לברך את צוותו המסור של בית החולים אשר פועל רבות למען החולים בישראל ואני נחשף לעבודתו מקרוב. ברכה על פועלכם וחג שמח לכולם".

אורחי בית החולים, בהם ג'אבר מנסור, ממנהיגי העדה הדרוזית, שיח ג'מאל אלעוברה מנהיג מוסלמי מרהט והבישופ רומן שומלי, סגן הפטריארך בירושלים, גונדר משנה הרב יהודה יקותיאל ויזנר ורבים אחרים, ניגשו אל מיטות החולים במחלקת המטואונקולוגיה ילדים ובמחלקה האורטופדית ובירכו באופן אישי את המאושפזים ליד מיטותיהם, הגישו פרחים ואיחלו בריאות לשנה החדשה.

תמונה: באדיבות דוברות הדסה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה