ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה על תגבור כוחות המשטרה בבירה



דיון בנושא המצב הביטחוני התקיים היום (ד') בלשכת ראש הממשלה, במהלך הדיון הורה, בנימין נתניהו, על הוספת שתי פלוגות מג"ב וכ-400 שוטרי משטרת ישראל בבירה. רה"מ: "המדיניות היא אפס סובלנות לטרור"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה היום (ד') לתגבר את ירושלים בשתי פלוגות לוחמי מג״ב ו-400 שוטרים, בנוסף הורה נתניהו על תגבור כוחות בציר 443 וביהודה ושומרון. הוספת אמצעי תצפית ומודיעין וכן נבחנת האפשרות להצבת מצלמות ותאורה לאורכו של כל ציר 443. בדיון השתתפו, שר הביטחון, השר לביטחון פנים, שר המודיעין והתחבורה, שרת המשפטים, ראש השב"כ וגורמים נוספים.

ראש הממשלה הבהיר כי אינו מוכן לקבל מצב של יידוי אבנים וזריקת בקבוקי תבערה על ציר מרכזי לירושלים ובתוך הבירה, ואמר למשתתפים בדיון: "המדיניות היא אפס סובלנות לטרור". עוד נאצר בדיון כי מאחר ומערכת המשפט מתקשה להתמודד מול קטינים המיידים אבנים ייבחנו שינויי הוראות פתיחה באש לעבר מיידי אבנים ובקבוקי תבערהוכן קביעת עונשי מינימום שייקבעו בחוק למיידי אבנים ובקבוקי תבערה. ראש הממשלה סיכם את הדיון וציין כי יש להפחית באופן משמעותי את הארועים. 

ח"כ אראל מרגלית, יו"ר השדולה למען ירושלים אמר היום בתכנית "בדרך הביתה" עם שלום אורן "אנחנו הירושלמים מאוד מרגישים את המצב הביטחוני בעיר.  הביטחון שלנו הוא חשוב ואני שמח שזה קורה". 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה